پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که توانستم در اولین بازی خود برای پرسپولیس مؤثر ظاهر شوم.

پیام صادقیان پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: خوشحالم که در اولین بازی خود برای پرسپولیس مؤثر ظاهر شدم و توانستم پاس گل بدهم.

وی درباره پاسی که به سید صالحی داد و منجر به گل پیروزی بخش پرسپولیس شد، خاطرنشان کرد: پاسی که دادم عادی بود، فکر می‌کردم که سید صالحی این توپ را به گل تبدیل کند. خوشحالم که توانستم مؤثر ظاهر شوم و امیدوارم در آینده هم این روند ادامه داشته باشد.

بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس بازی خوبی انجام داد. ما مقابل یکی از بهترین لیگ‌های تیم به برتری رسیدیم و در اولین روز لیگ توانستیم بازی خوبی داشته باشیم. نگه داشتن این روند سخت‌تر است تا در ادامه بتوانیم همین راه را در پیش بگیریم. به هر حال سه امتیاز شیرین کسب کردیم و امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

 دیدار خوبی را به نمایش گذاشتیم و پیروزی در این دیدار حق ما بود. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و از کسب سه امتیاز خوشحالیم.

او در ادامه با اشاره به پاس گلش برای سید‌صالحی، افزود: زمانی که من به میدان رفتم، بازیکنان ما، مدافعان تراکتورسازی را خسته کرده بودند و من هم با ورودم کار خودم را کردم و توانستم در یک فرصت از این موقعیت بهره ببرم.

هافبک پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا خودش در این دیدار موفق به گلزنی نشد، بیان کرد: من یک موقعیت داشتم و متاسفانه آن هم گل نشد. به هرحال فوتبال است و ما تلاشمان را کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)