پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس معتقد است که در دو بازی اخیر تیمش عملکرد خوبی داشته ولی بنا به دلایلی بازی‌اش به چشم نیامده است.

پیام صادقیان در مورد اینکه برخی معتقدند در دو بازی اخیر افت کرده است گفت:در بازی با سایپا کل تیم بد بود و در دیدار با ملوان هم به دلیل اینکه 10 نفره شدیم باید بیشتر روی کارهای دفاعی تمرکز می‌کردیم. این درست است که بازی‌ من به چشم نیامد و این موضوع طبیعی بود ولی به وظایف خودم عمل کردم و فکر نمی‌کنم افت کرده باشم.

وی افزود: در بازی با ملوان خیلی دویدم و از عملکرد خودم راضی بودم. فکر می‌کنم توقعات از من بالا رفته و این کار مرا سخت می‌کند. با این حال دوست دارم همیشه برای پرسپولیس بهترین بازی را انجام دهم. اما باید به این نکته هم توجه کرد که رونالدو و مسی با این ابهت همیشه در اوج نیستند.

صادقیان درباره اینکه نسبت به  زمان حضورش در ذوب آهن کمتر تکروی می‌کند خاطرنشان کرد: شرایط پرسپولیس فرق دارد و من بیشتر دوست دارم در اختیار تیم باشم به همین دلیل کمتر کار فردی انجام می‌دهم. من بازیکن تکنیکی هستم و دریبل زدن را دوست دارم. فکر می‌کنم زندگی بدون دریبل زدن مزه ندارد.

بازیکنان پرسپولیس از جمله رضا حقیقی از حالا کری خواندن را برای استقلال آغاز کرده‌اند. صادقی در این خصوص گفت: من زیاد اهل کری خواندن نیستم و نمی‌خواهم برای استقلال و تیم‌های دیگر کری بخوانم. ما قبل از بازی با استقلال دو بازی سخت با نفت و فولاد داریم و این مسابقات برای ما از دربی مهمتر است چون باید خوب نتیجه بگیریم تا با روحیه بالا به مصاف استقلال برویم.

صادقیان در پایان در خصوص بازی روز جمعه با نفت تهران عنوان کرد: بازی سختی است. آنها تیم  جوان و با انگیزه‌ای دارند و نتایج خوبی گرفتند. گل محمدی هم از پرسپولیس شناخت دارد. امیدوارم 3 امتیاز این مسابقه را به دست آوریم. من پهلو درد دارم و امیدوارم به این بازی برسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)