پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس گفت: اهالی فوتبال کمتر در انتخاب خود دچار اشتباه می‌شوند.

پیام صادقیان قبل از آغاز مراسم انتخاب بهترین‌‌های فصل گذشته لیگ برتر گفت: این باعث افتخار من است که اولین بار در این مراسم حاضر می‌شوم و امیدوارم در فصل جدید هم بتوانم برای پرسپولیس خوش بدرخشم.

وی در مورد اینکه آیا این انتخاب‌ها سلیقه‌ای نیست؟ گفت: در جریان انتخاب‌ها نیستم اما مسلما کسانی که رأی دادند فوتبالی بودند و می‌دانستند چه کسانی را انتخاب کنند، البته بازیکنان خوبی در فصل گذشته بودند که می‌توانستند جای ما باشند ضمن اینکه جوانان زیادی هم در فصل گذشته لیگ خوب کار کردند و جای آنها هم خالی است اما قسمت این بود که امروز ما اینجا باشیم.

صادقیان با بیان اینکه باعث افتخارم است که اولین بار در سن 22 سالگی کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال ایران می‌شوم، گفت: برگزاری چنین مراسمی بسیار خوب است و از مسئولان تشکر می‌کنم، در مجموع همه چیز خوب پیش می‌رود.

مهاجم پرسپولیس یادآور شد: من از این انتخاب‌ها خبر نداشتم و تا چند روز پیش فقط کارم را می‌کردم اما برای یک فوتبالیست باعث افتخار است که بتواند به چنین جایگاهی برسد و البته این موضوع کارم را برای فصل آینده دشوار می‌کند.

وی افزود: احساس خوبی دارم و امیدوارم بتوانم فصل جدید بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس به نمایش بگذارم. حضور در چنین مراسمی عملکرد سال گذشته‌مان را نشان می‌دهد و آنهایی که به ما رأی دادند لطف داشتند. در مجموع اینکه آدم‌های فوتبالی کمتر اشتباه می‌کنند و خیلی نمی‌توان در رأی آنها شک و شبهه وارد کرد.

صادقیان در مورد اینکه آیا به همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا فکر می‌کند یا خیر، گفت: قبلا هم گفته‌ام که فقط کار خودم را می‌کنم من وظیفه‌ام فوتبال در زمین است و سال گذشته هم همین کار را انجام دادم ولی متأسفانه به جام جهانی نرفتم. امیدوارم با بازی‌های خوب امسالم بتوانم در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشم.

وی در پاسخ به این سؤال عجیب یک خبرنگار که گلزنی روز گذشته‌ات چه مقدار در انتخابت به عنوان بهترین بازیکن سال تأثیرگذار بوده است، گفت: این انتخاب‌ها از دو هفته پیش مشخص بوده و ربطی به گل دیروزم نداشته است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)