پرسپولیس نیوز:مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نکونام بازیکن ملی و افتخار فوتبال ما است و من نمی خواستم او را مصدوم کنم.

پیام صادقیان  درخصوص دربی 77 اظهارداشت: بازی خیلی بدی نبود. هر دو تیم موقعیتهایی برای گل زدن داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. من نمی گویم حق پرسپولیس بود که بازی را ببرد چون استقلال هم مثل ما موقعیت داشت. تساوی نتیجه عادلانه برای این بازی بود.

وی درباره خطایی که امیرحسین صادقی روی او مرتکب شد، گفت: واقعا خطای شدیدی بود. هنوز جای استوک های صادقی روی بدن من مانده است. مصدوم نشده ام اما نمی توانم کتفم را تکان دهم چون درد شدیدی دارم. جکی چان هم اینطور ضربه نمی زند که صادقی با آن حرکت من را زد. اگر اتفاق بدی برایم رخ می داد او چه جوابی داشت که بدهد؟

صادقیان ادامه داد: خطای صادقی آنقدر شدید بود که خدا به من رحم کرد فلج نشدم. کلا همه بازیکنان استقلال خطاهای شدیدی انجام می دادند و قاضی هم تکل بدی روی پای من زد که داور می توانست او را اخراج کند.

وی درباره درگیری اش با جواد نکونام که ممکن بود به اخراج شدنش تمام شود، گفت: چرا کسی نمی گوید امیر حسین صادقی که در دقیقه 3 آن خطا را انجام داد باید اخراج می شد و استقلال از اول بازی 10 نفره می شد؟ من سر درگیری ام با نکونام چیزی متوجه نشدم و اصلا هم نمی خواستم او را مصدوم کنم. این درگیری ها در فوتبال پیش می آید و نکونام بازیکن ملی و افتخار فوتبال ما است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)