پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به تقابل با شیث رضایی در تیم مس کرمان گفت: کار خودم را انجام می‌دهم و با بازی کردن مقابل شیث رضایی حساسیت ندارم.

پیام صادقیان در مورد بازی روز جمعه پرسپولیس و مس کرمان عنوان کرد: می‌دانم چند سالی است که در کرمان موفق نبودیم اما کاری به این حرف‌ها و طلسم‌ها نداریم و نمی‌خواهیم از کورس قهرمانی عقب بمانیم. در طول هفته تمرین کردیم و تمام فکرمان این است که 3 امتیاز بازی را بدست بیاوریم. می‌خواهیم طلسم نبردن در کرمان را بشکنیم.

وی افزود: نتایج سال‌های گذشته اهمیتی ندارد و ما در بازی روز جمعه به دنبال کسب 3 امتیاز خواهیم بود و تلاش می‌کنیم با کسب امتیازات دیدارهای پیش‌رو دوباره به صدر جدول بازگردیم.

وی در خصوص حضور شیث رضایی در ترکیب مس کرمان و تقابل این بازیکن با هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس اظهار داشت: کاری ندارم چه کسی مقابل پرسپولیس بازی می‌کند و یا چه کسی  قبلا بازیکن این تیم بوده است. کار خودم را انجام می‌دهم و زیاد روی این موارد حساسیت ندارم. فقط می‌خواهم تیمم موفق شود.

صادقیان با بیان اینکه وضعیت این تیم در نیم فصل دوم بسیار مشکل خواهد شد، تاکید کرد: برای قهرمانی و حضور در رده‌های بالا باید سختی‌ها را تحمل کنیم چون فقط در این صورت است که می‌توانیم به هدفمان که قهرمانی است دست یابیم.

هافبک پرسپولیس یادآور شد: در بازی‌های دور رفت روی بدشانسی و اشتباهات خود در دیدارهای خارج از خانه امتیازات زیادی را از دست دادیم اما این بار اجازه نخواهیم داد سریال باخت‌های دور رفت برای‌مان تکرار شود. در نیم فصل دوم ترمز این باخت‌ها را می‌کشیم.

صادقیان درباره حضور محسن مسلمان در پرسپولیس و هماهنگی او با این بازیکن خاطرنشان کرد: با محسن سال‌ها همبازی بودم و به سیستم بازی هم آشنا هستیم. او کم کم به شرایط پرسپولیس عادت می‌کند و می‌تواند هماهنگ‌تر شود و امیدوارم روند خوبش را در آینده هم ادامه دهد.

وی در خصوص اینکه چرا در دیدارهای اخیر پرسپولیس برخلاف نیم فصل اول کمتر دربیل می‌زند، گفت: در نیم فصل دوم سعی می‌کنم کمتر دریبل بزنم و تکامل یافته بازی کنم. به دنبال آن هستم که با ارسال پاس‌های گل، بیشتر در خدمت تیم باشم.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: در بازی‌های اخیر یارگیری روی من بیشتر شده و در هر دیدار 2،3 بازیکن به صورت خاص از من مراقبت می‌کنند تا اجازه ندهند مفید باشم اما من هم زرنگ‌تر و با تجربه‌تر از نیم فصل اول شده‌ام و بدون اشتباه و ریسک سعی می‌کنم بیشترین کارایی را برای پرسپولیس داشته باشم.

صادقیان در خصوص همگروهی ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی در جام‌جهانی و همچنین تقابل با لیونل مسی گفت: نمی‌دانم چرا اینقدر روی مسی زوم کرده‌اند. مطمئنا سطح فوتبال ما از آرژانتین پایین‌تر است و نباید به این تیم فکر کرد هرچند معتقدم از نظر فوتبالی از خیلی از تیم‌های جام‌جهانی عقب هستیم اما فقط و فقط باید به بوسنی و نیجریه فکر کنیم.

هافبک پرسپولیس در واکنش به اظهارنظر بازیکنان بوسنی و نیجریه مبنی بر اینکه به راحتی ایران را شکست می‌دهند عنوان کرد: بوسنی اولین دوره‌ای است که در جام‌جهانی شرکت می‌کند و ما 3 دوره در جام‌جهانی بودیم، مطمئنا با تلاش، کوشش و هماهنگی می‌توانیم این تیم را شکست دهیم. خیلی از بازیکنان ما در سطح اول اروپا بازی کردند و حرفه‌ای هستند.

صادقیان ادامه داد: بازیکنانی که در جام‌جهانی و در تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند مثل ما انسان هستند و هیچ فرقی با ما ندارند و فقط حرفه‌ای‌تر از ما هستند. ما هم اگر بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دهیم و با چند تیم بزرگ دنیا بازی کنیم می‌توانیم بوسنی و نیجریه را شکست دهیم و از گروه خودمان به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)