پرسپولیس نیوز :  هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از اخراج کفشگری، دایی کاری کرد که بچه‌ها دو برابر تلاش کنند، خود من هم هر کاری کردم که آن اخراج برای مهرداد بد نشود.

پیام صادقیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به استراحتی که دیروز و امروز داشتم، امیدوارم از فردا تمرینات خودم را شروع کنم. ضربه‌ای که به ناحیه لگن و پهلویم خورد بسیار شدید بود ولی پزشکان گفته‌اند فقط کوفتگی پیش آمده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی درباره بازی با ملوان گفت: وقتی ده نفره شدیم انگار انرژی تیم بیشتر شد. بچه‌ها می‌خواستند جبران یک بازیکن کمتر را بکنند و این باعث شد توان بیشتری پیدا کنیم. خود من تا قبل از اینکه مصدوم بشوم با تمام وجود دویدم و تلاش کردم بیشتر در کارهای دفاعی شرکت کنم. در نیمه دوم با اینکه ده نفره بودیم اگر سه گل می‌زدیم اتفاق عجیبی نیفتاده بود.

هافبک هجومی پرسپولیس درباره موفقیت جوان‌ها در پرسپولیس و گلزنی عالیشاه خاطرنشان کرد: خوشحالم در این پنج بازی به شکلی عمل کردیم که نگویند جوان‌ها در پرسپولیس موفق نمی‌شوند. به نظرم آقای دایی کار بزرگی کرد که با وجود تمام فشارها دست به این کار زد. از سوی دیگر بازیکنان قدیمی‌تر و با تجربه‌تر هم خیلی کمک کردند تا ما بتوانیم کار خودمان را با استرس کمتر و اعتماد به نفس بیش انجام بدهیم. وقتی می‌آمدیم می‌گفتند قدیمی‌ها برای شما مشکل درست می‌کنند ولی کاملا برعکس این اتفاق افتاد. البته آقای دایی هم به خوبی توانسته است جو خوب و صمیمی در تیم ایجاد کند.

صادقیان درباره برخورد دایی پس از اخراج کفشگری تصریح کرد: آقای دایی نه تنها برخورد بدی نکرد، بلکه از همین مساله و رفاقتی که در تیم وجود دارد استفاده کرد تا انگیزه بچه‌ها را بیشتر کند. خود من هرچه داشتم رو کردم تا سه امتیاز را بگیریم و طوری نشود که اخراج مهرداد باعث شود روی او فشار بیاید.

وی درباره بازی بعدی سرخپوشان افزود: ما که بازی آسان نداریم. نفت هم جزو تیم‌های خوب است. ای کاش این بازی در آزادی انجام می‌شد چون فکر می‌کنم تماشاگران خیلی زیادی می‌آیند و حیف می‌شود اگر در جای دیگر مثل تختی بازی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)