پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم عملکرد تیم ما به قدری خوب بوده که 5 بازیکنمان به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اند و 3 بازیکن هم به تیم زیر 22 سال.

پیام صادقیان درباره دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. ما در 10 دقیقه اول می توانستیم 3 گل بزنیم و واقعا حقمان مساوی هم نبود. می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما نشد.

وی ادامه داد: دیدید که در این دیدار همه کار کردیم گل بزنیم. تیم ما استرس گل نزدن دارد و به همین خاطر موقعیت ها را از دست می دهیم. قسمت نبود اولین برد بیرون از خانه خود را بدست آوریم.

مهاجم پرسپولیس درباره درگیری دایی و مایلی کهن عنوان کرد: من به این مسائل ورود نمی کنم. بازیکن هستم و بهتر است حرفی در این خصوص نزنم.

صادقیان درباره عدم دعوتش به تیم ملی بزرگسالان از سوی کارلوس کی روش گفت: من به نظر کی روش احترام می گذارم. حالا که دعوت نشده ام، مشخص است باید تلاشم را دوبرابر کنم تا بتوانم در لیست های آینده کی روش قرار بگیرم. البته به تیم امید دعوت شده ام و نهایت تلاشم را می کنم تا برای این تیم مثرثمر باشم.

وی خاطرنشان کرد: تیمی که منصوریان در اختیار دارد، نفرات بسیار خوبی عضو آن هستند. همه بازیکنان در لیگ برتر بازی می کنند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید با این تیم پس از سالها فوتبال ایران به المپیک برزیل صعود می کند.

صادقیان در پایان افزود: خوشحالم عملکرد تیم ما به قدری خوب بوده که 5 بازیکنمان به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اند و 3 بازیکن هم به تیم زیر 22 سال. این باعث امیدواری است. البته من نهایت تلاشم را می کنم تا به تیم بزرگسالان برسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)