پرسپولیس نیوز :  پیام صادقیان بعد از پایان اردوی آفریقا، حالا امیدواری بیشتری دارد تا با تیم ‌ملی به جام ‌جهانی‌ برود.

او اردوی آفریقا را یک اردوی فوق‌‌العاده توصیف کرده و تأکید می‌کند که تا حالا چنین تمریناتی را انجام نداده بود. صادقیان در مورد شرایط تیم ‌ملی، آینده‌‌اش در پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد. خیلی‌ها در انتظار مشخص شدن وضعیت صادقیان در پرسپولیس هستند و او می‌گوید که بعد از چند روز استراحت در خصوص آینده‌‌اش تصمیم خواهد گرفت.

 

مثل اینکه سفر خسته‌کننده‌ای داشتید؟
بله، در طول 8 ساعت از آفریقا به امارات آمدیم و در فرودگاه دبی برای پرواز به تهران 8 ساعت معطل شدیم.

اردو چطور بود؟
اردوی بسیار خوبی بود و تا حالا چنین تمرینات بدنسازی‌ای را ندیده بودم. این تمرینات در سطح فوق‌‌العاده و بسیار حرفه‌ای بود و تمرینات تاکتیکی نسبت به بدنسازی کمتر بود. ما تمرینات پرفشاری را پشت ‌سر گذاشتیم.

بازی‌های دوستانه را چطور ارزیابی می‌کنی؟
این بازی‌ها هم برای این بود که فشار لازم به تیم وارد شود و نتیجه هم برای کادر فنی مهم نبود. در مجموع همه چیز خوب بود و امیدوارم در اردوی اتریش هم به آمادگی کامل برسیم.

چقدر احتمال می‌دهی کروش تو را با تیم ‌ملی به جام‌ جهانی‌ ببرد؟
من تمام تلاشم را انجام دادم و بقیه مسائل دست کروش است. خودم که خیلی امیدوارم به جام‌ جهانی‌ بروم.

در مورد لباس‌های تیم ‌ملی چه صحبتی داری؟
ما در این زمینه مشکل داشتیم و چیزی هم برای پنهان کردن وجود ندارد. این لباس‌ها در ‌شأن تیم‌ ملی نیست و معتقدم حامی تیم‌ ملی اصلاً خوب نیست.

برای فصل بعد می‌خواهی از پرسپولیس بروی؟
من هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و قبلاً هم گفتم که یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. برای رفتن به تیم خارجی مشکلی ندارم ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. اخیراً هم در مورد پیشنهادهای خارجی با مدیر برنامه‌هایم حرف نزده‌ام و آن قدر خسته هستم که می‌خواهم استراحت کنم.

ولی در یکی از سایت‌ها گفته بودی که با این وضعیت به هیچ عنوان در پرسپولیس نمی‌مانی؟
من پرسپولیس را تهدید به جدایی نکردم. فقط گفتم که شرایط تیم باید تغییر کند و نباید در باشگاه وضعیتی حاکم باشد که ندانیم با چه کسی باید صحبت کنیم. من دوست دارم اگر شرایط مهیا باشد در پرسپولیس بمانم. واقعاً اولویتم پرسپولیس است و با اینکه می‌توانم خارج از ایران هم بازی کنم ولی دوست دارم اینجا بمانم.

در مورد انتخاب رحیمی چه صحبتی داری؟
کارنامه ایشان مشخص است و امیدوارم به پرسپولیس کمک کند و مشکلات مالی را هم برطرف کند.

حرف آخر…
دوست دارم صعود پیکان را به فرهاد کاظمی تبریک بگویم. او باز هم ثابت کرد در ایران جزو بهترین‌ها است و نیازی به تعریف ندارد. از صعود پیکان خوشحالم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)