پرسپولیس نیوز : مدت‌ها بود می‌خواستم با پیام صادقیان تماس بگیرم؛ جوان مستعدی که در فصل جاری تصمیم گرفته دخل خودش را بیاورد (!) او که می‌توانست بازیکن فیکس تیم ملی باشد، حالا به 15 دقیقه بازی در ترکیب پرسپولیس راضی است و هر روز از استعدادش دورتر می‌شود.

دیروز بالاخره به صادقیان زنگ زدم و دقایقی با این جوان صحبت کردم. به نظر خودم مصاحبه بدی نشد. البته تا نظر شما خواننده گرامی چه باشد؟!

 

پيام، با خودت چه كردي؟ آن پيام صادقيان فصل قبل كجا و اين پيام كجا؟
نمي‌دانم چه بگويم؟ همه چيز از يك محروميت شروع شد و به امروز كشيد. اصلاً ‌فكرش را نمي‌كردم فصلي به اين بدي را تجربه كنم. نقشه‌هاي زيادي براي ليگ چهاردهم داشتم ولي…

قبول داري كه بيشتر از كادرفني قبلي خودت مقصر بودي؟
بله، كاملاً خودم را مقصر مي‌دانم. شايد بايد حواسم را جمع‌تر مي‌كردم تا كار به اينجا نكشد اما مطمئن باشيد برمي‌گردم و جبران مي‌كنم.

مهدي طارمي بي‌حاشيه و موفق را كه مي‌بيني، حسرت نمي‌خوري؟
شرايط مهدي طارمي مثل سال اول حضورم در پرسپوليس است. احمد نوراللهي هم همين وضعيت را دارد. من به شخصه خيلي مهدي طارمي را دوست دارم و شب بعد از بازي وقتي به تهران رسيديم، بلافاصله با طارمي تماس گرفتم و جوياي احوالش شدم. با او رفت و آمد دارم و هميشه درباره خيلي مسائل با هم صحبت مي‌كنيم.

مثلاً چه مسائلي؟
به مهدي طارمي مي‌‌گويم كه هميشه بايد خوب باشي. اينكه امروز گل زدي و ديروز گل زدي، كافي نيست. حواست جمع باشد و نبايد گول تعريف و تمجيدها را بخوري. به من هم همين حرف‌ها را پارسال مي‌زدند.

و جواب تو چي بود؟
مي‌گفتم برو بابا! فكر مي‌كردم هميشه خوب هستم. من مهدي را دوست دارم و افسوس شرايط امروز او را نمي‌خورم و همان‌طور كه گفتم به او بارها و بارها گفتم بچسب به تمرين و اجازه نده اين وضعيت خوب خراب شود.

چه جالب! پيام صادقيان مي‌آيد و مهدي طارمي را نصيحت مي‌كند. حالا چه كسي بايد خود صادقيان را نصيحت كند؟
(مي‌خندد) خيلي‌ها با من صحبت كردند. چندي پيش علي‌آقا كريمي كه الگوي فوتبالي‌ام است، به اردوي پرسپوليس آمد و كلي مرا نصيحت كرد.

چي گفت؟
اينكه مواظب خودم باشم. استعداد و توانايي‌اش را دارم و كلي به من روحيه داد. علي‌آقا حرف ندارد. هرچه او بگويد بي‌چون و چرا مي‌پذيرم. همين‌طور پاناديچ مربي جديد پرسپوليس هم خيلي با من حرف زد.

شنيديم همان روز اول تمرين تو را كنار كشيده و به صورت خصوصي حرف زده است. مي‌تواني درباره گفت‌وگوي خودت با پاناديچ به ما بگويي؟
مثل اينكه فيلم بازي‌هاي فصل قبل مرا ديده بود. به من گفت تو به راحتي مي‌تواني در تيم‌هاي اروپايي بازي كني… خيلي تعجب كردم. وقتي اين حرف‌ها را مي‌زد آن هم در حالي كه اولين بار بود دستيار برانكو را مي‌ديدم. از حرف‌هايش خيلي روحيه گرفتم.

ولي به نظر مي‌رسد از لحاظ بدني هنوز مشكل داري.
اصلاً! از همه نظر اوكي هستم و در همين چند بازي باقي‌مانده نشان مي‌دهم در چه سطحي از آمادگي قرار دارم. مي‌دانم خيلي اشتباه داشتم و البته خيلي هم اذيت شدم اما برمي‌گردم و جبران مي‌كنم.

ولي چند بار اين حرف را در فصل جاري زدي و اتفاقي هم نيفتاد؟
كادرفني جديد به خوبي مرا مي‌شناسد و هواداران هم حسابي مرا شرمنده كرده‌اند. مي‌خواهم جبران كنم. در اهواز به خوبي متوجه شدم چقدر بدهكار طرفداران پرسپوليس هستم و از شما رسانه‌ها هم مي‌خواهم به من كمك كنيد. در فصل جاري خيلي به من انتقاد شد و حملات زيادي نسبت به من صورت گرفت كه البته…

بي‌تعارف حق نداشتيم؟!
حق با شما بود اما من پيام صادقيان مي‌خواهم برگردم. مي‌خواهم همان پيام صادقيان گذشته شوم و انگيزه زيادي هم دارم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)