پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس گفت: با گلزنی در بازی مقابل مس سرانجام طلسم من هم شکسته شد.

پیام صادقیان پس از برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: بازی خوبی بود و توانستیم با همت بچه‌ها این بازی را با پیروزی پشت‌ سر بگذاریم.

وی افزود: به نظر آقای دایی احترام می‌گذارم و هر موقع تصمیم بگیرد که فیکس باشم با جان و دل برای پرسپولیس بازی می‌کنم، مطمئن باشید او هم هر بازیکنی آماده‌تر باشد را در زمین قرار می‌دهد.

صادقیان تأکید کرد: قبلاً دو بار به تیر زده بودم اما این بار طلسم شکست و توپ به تور نشست که این گل با کمک هواداران و سایر بازیکنان بود که به من کمک کردند.

مهاجم پرسپولیس در ادامه درباره ادعای محمود یاوری درباره اینکه پرسپولیسی ها بازی جوانمردانه را رعایت نکرده اند، تصریح کرد:  به حرکات و دست زدن‌های یاوری توجه نکنید او به این کارها عادت دارد و از این فیلم‌ها زیاد بازی می‌کند و پس از این شکست بهتر است جواب تیمش را بدهد. درباره یاوری بحث نکنیم بهتر است. هر خطایی که خطا نیست و چون تیمش باخته که نباید اینطور حرف بزند.  هرکس روی زمین می افتد که نباید توپ را بیرون بزنیم. با این حال من خداوکیلی ندیدم بازیکن مس روی زمین است اما اگر می دیدم هم توپ را وارد دروازه می کردم.

 

 وی افزود: گفته بودم که به تور می‌زنم و زدم و نتیجه‌‌ هم عادلانه بود، ضمن اینکه کجای فوتبال گفته است اگر بازیکن حریف بی‌جهت خود را به زمین زد ما هم توپ را بیرون بزنیم. آیا این هم فوتبال می‌شود؟

وی در پایان افزود: خوشحالم که به یاوری ثابت کردم که من همیشه همین کیفیت را دارم. او به من گفت دلت با ذوب آهن نیست و به من ننگ زد و گفت تو بی غیرتی. به خودم این حرف ها را زد. حالا به او ثابت کردم چه اتفاقاتی رخ داده بود.

 

 صادقیان یادآور شد: زمانی که یاوری تنها سه روز به ذوب‌آهن آمده بود چشم در چشم من گفت بی‌غیرت و من را بازی نداد چرا که اعتقاد داشت دلم با تیم نیست اما امروز خیلی چیزها را به او ثابت کردم. الان هم به او توصیه می‌کنیم به نتایج تیم خودش برسد و مسائل فنی مس کرمان را دریابد.

 

 مهاجم پرسپولیس گفت: اگر در آن موقعیت در دقیقه 66 مسابقه آن گل را توپ نمی‌کردم چگونه می‌توانستم جواب هواداران را بدهم؟ من معتقدم که هر خطای خطا نمی‌شود و از این پس هم باز هم این اتفاق بیافتد دوباره گل می‌زنم.

 

 صادقیان در انتقاد به یاوری گفت: او با من مشکل داشت و پس از 12 سال بازی برای ذوب‌آهن به این تیم آمد و به من بی‌غیرت گفت و این در حالی است که مردم همه چیز را می‌دانند من هم در این دیدار نشان دادم که بی‌غیرت هستم یا خیر. البته برای این بازی انگیزه زیادی داشتم و هم به توپ خوب ضربه زدم و هم توپ خیلی خوب به تور چسبید.

 

 وی در پایان گفت: به کارهای یاوری توجهی نکنید تا صبح هم دست می‌زد خیلی عجیب و غریب نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)