پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ساده ترین کار ممکن بود که من توپ را دفع کنم اما فقط به خاطر اینکه هنوز در شوک آن ضربه بودم هیچ عکس العملی نتوانستم انجام دهم.

ایمان صادقی از ورود خود به پرسپولیس در دو دیدار حساس این تیم در هفته های ابتدایی لیگ به میدان رفت. وی در دیدار مقابل استقلال خوزستان با اشتباه فاحشش باعث شد که پرسپولیس گل اول را دریافت کند. ایمان صادقی به سوالات پاسخ داد که در زیر می خوانید:

 

*آیا فکر می کردی که بعد از ورود به پرسپولیس با این همه مشکل مواجه شوی؟

بله. پرسپولیس تیم پرطرفداری است و بازی کردن در این تیم کار هر بازیکنی نیست. من می دانم که پرسپولیس چه تیم بزرگی است و با اطلاعات کامل به این تیم آمدم. بازی کردن در پرطرفدارترین تیم آسیا برای هر بازیکنی آرزوست و خوشحالم که توانستم در این تیم بازی کنم.

*از بازی مقابل استقلال خوزستان بگو.

همان طور که دیدید دیدار بسیار سخت و نفس گیر بود. بازیکنان در تیم شرایطی به میدان رفتند که حتی نمی توانستند نفس بکشند چه برسد به اینکه بخواهند در میدان بازی کنند و فکر می کنم اگر زمان مسابقه کمی دیرتر برگزار می شد می توانستیم بازی بهتری را از تیم پرسپولیس شاهد باشیم. 

*آیا خودت فکر می کنی روی گل اول تیم مقصر بودی؟

باور کنید من یک دقیقه قبل از اینکه آن توپ به سمت من بیاید هنوز در شوک حرکت تماشاگر خوزستانی بودم. در آن شرایط آب و هوایی وقتی که بازیکنان به خاطر گرمای هوا تمام آب بدنشان کشیده شده بود یک لحظه یک نفر از پشت به درون زمین می رسد و با شدت به پشت سرم کوبید. آیا واقعا اگر کسی دیگر جای من بود شوکه نمی شد؟

*یعنی اگر آن اتفاق نمی افتاد آن اشتباه را مرتکب نمی شدی؟

باور کنید این ساده ترین کار ممکن بود که من توپ را دفع کنم و یا حداقل به بیرون بزنم اما فقط به خاطر اینکه هنوز در شوک آن ضربه بودم هیچ عکس العملی نتوانستم انجام دهم.

*پرسپولیس در این دو بازی چهار گل دریافت کرده، فکر می کنی روی چند تا از این گل ها مقصر بودی؟

به نظرم وقتی تیمی گل می خورد مطمئنا اولین کسی که مقصر واقع می شود دروازه بان است و این جزو طبیعت فوتبال است. من در هر صورت این اشتباهات را گردن می گیرم و سعی خواهم کرد اگر در بازی مقابل سپاهان اگر درون دروازه قرار گرفتم اعتماد هواداران و کادر فنی را جلب کنم و سعی می کنم بهترین عملکرد دوران ورزشی ام را از خودم به نمایش بگذارم.

*می دانی که بازی سپاهان بازی بسیار حساسی برای هواداران پرسپولیس است و آنها در آن بازی هیچ اشتباهی را قبول نخواهند کرد؟

بله. این را میدانم و تمام سعی ام را می کنم اگر درون دروازه قرار گرفتم بهترین عملکرد دوران ورزشی ام را داشته باشم و اجازه نخواهم داد مانند دو بازی قبل دروازه پرسپولیس به راحتی باز شود. چون می دانم این بازی چقدر برای هواداران پرسپولیس مهم و حساس خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)