پرسپولیس نیوز : سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: مشاورانی انتخاب کردیم که بتوانیم با برنامه آنها به قانون گرایی برسیم

رضا صالحی امیری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: واجب است رویکردهای ما گسترش اخلاقی داشته باشد. استقرار برنامه ریزی در دستگاه دوران ما نباید سلیقه ای باشد. باید از ظرفیت های لازم استفاده شود مشاورانی انتخاب کردیم که بتوانیم با برنامه آنها به قانون گرایی برسیم. به همین دلیل از تنشها باید کاسته شوذد چون باید آینده نگر باشیم و برای تداوم ورزش نگاه جدی به آینده کنیمو. چون مدیران گذشته کارهایشان ما را به مشکل انداختند.

وی ادامه داد: باید در دستگاه ورزش و نظام ورزش قوی ترین اشخاص حضور پیدا کنند چون 23 میلیون جوان داریم و بزرگترین سرمایه ما همین نیروها هستند. باید با خرد جمعی کار کنیم. من به دنبال این هستم که با مدیریت مشارکتی ورزش را به سر و سامان برسانم چون با خرد جمعی برای مسایل ملی تصمیم میکیریم.

صالحی امیری افزود: باید به سمت نظام برنامه ریزی برویم. نظام دستگاه ورزش را به نهاد های عمومی واگذار می کنم و به کارهای اصلی خودم می رسم. در قدم اول باید بخش خصوصی را فعال کنیم تا استقلال و پرسپولیس واگذار شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید برای سالم سازی سیستم از اخلاق مدارها استفاده کنیم و سیستم های نظارتی باشند تا اتهامات زد نشود و رفتار برخی رسانه ها را در تخریب شخصیت ها نمی پسندم. قصددرایم از مکانیزم قانونی استفاده کنیم.

صالحی در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

خبرنگاری پرسید چه برنامه ای برای گرفتن حقوق ورزش در بازیهای آسیایی دارید که صالحی پاسخ داد: برای گرفتن بودجه در بدترین شرایط هستیم. با بحران کمبود منابع مالی روبرو هستیم. عملکرد ناصحیح در دولت گذشته ما را با کمبود بودجه مواجه کرده است. ما موظف هستیم با تلاشها و برنامه ریزی ها مشکلات را به حداقل برسانیم.

سوال دیگر این بود که آیا برای انتخاب معاونین به خرد جمعی رسیده اید؟ وی پاسخ داد: با دیدگاهی که داشتم و مشاوره ها و بررسی ها با سیاست گذاری در تمام حوزه ها دوست نداشتیم عده ای را حذف کنیم و نگاه ما نگاه سیاسی نبوده است. قصد داریم در عرصه ورزش باشیم و کاری به مسایل سیاسی نداریم. ما برای پروژه های نیمه کاره تعهدات 60 هزار میلیارد تومانی داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)