پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته استیناف با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس مدارک جدیدی را ارایه کرده است، گفت: ما همه چیز را به طور کامل بررسی می‌کنیم و احتمال تبرئه دایی وجود دارد.

علیرضا صالحی در خصوص جلسه عصر روز سه‌شنبه خود با مسئولان باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: پیرو آن اعاده دادرسی که دایی و پرسپولیس انجام داده بودند، آقایان رویانیان و سالارکیا به همراه نماینده دایی در این جلسه حضور پیدا کردند و مدارک خود را ارایه کردند. عمده صحبت‌های این جلسه به استنباط از صحبت‌های دایی بر می‌گشت.

وی اضافه کرد: حرف‌های دایی در خصوص محسن قهرمانی به نوعی افشاگری در فوتبال بود که جداگانه مورد بررسی قرار گرفته است. مسئولان پرسپولیس در این جلسه گفتند که منظور دایی از جمله "داور غش کرده بود" باشگاه سپاهان نبوده و به این باشگاه توهین نشده است اما به خاطر اینکه داور امتیازی از باشگاه حریف نگرفته، بنابراین با دایی لجاجت صورت گرفته است.

رئیس کمیته استیناف همچنین افزود: ما مصاحبه‌های دایی در برنامه 90 و نشست‌های خبری را رسیدگی می‌کنیم که پرینت بسیاری از مصاحبه‌ها در اختیار ما قرار گرفته و یکسری دیگر باقی مانده است. اگر به این نتیجه برسیم که علی دایی قصد توهین به باشگاه سپاهان را نداشته است، وی را تبرئه خواهیم کرد. در واقع اگر اثبات شود که منظور دایی این نبوده که از سوی باشگاه سپاهان به داور مسابقه امتیازی تعلق گرفته است، وی تبرئه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی رای را صادر خواهید کرد؟، توضیح داد: سعی ما این است که در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهیم. تلاش ما این است که قبل از بازی بعدی پرسپولیس این کار صورت گیرد ولی این را قول نمی‌دهم. چون اگر وی تبرئه شود و یک جلسه محرومیت را سپری کند، ظلم است بنابراین همه تلاش ما این است که رای را تا قبل از دیدار پرسپولیس صادر کنیم.

صالحی در خصوص اینکه گفته می‌شود کمیته استیناف تحت فشار قصد تبرئه دایی را دارد، گفت: این فشار نیست بلکه شهامت تلقی می‌شود. ما آنقدر شهامت داریم که پای رای خودمان بایستیم. اگر همان 7 میلیون تومان را صادر می کردیم، کسی اعتراضی نمی‌کرد ولی در قانون هم جریمه و هم محرومیت وجود دارد و اگر ببینیم کسی واقعا تخلف کرده است، رای لازم را صادر می‌کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)