پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کسر امتیاز از تیم های خاطی به ناچار صورت می گیرد، تاکید کرد: روند کسب امتیاز جواب داده و تا زمانی که فرهنگ ورزشگاهها تغییر نکند این رویه را ادامه می دهیم.

احمد صالحی درباره تصمیمات این فصل کمیته انضباطی مبنی بر کسر امتیاز از تیم ها، گفت: من درباره پرونده اخیر پرسپولیس و تراکتورسازی صحبت نمی‌کنم و حرفم کلی است. ما قبل از هر چیز باید بدانیم که آیا در طول سالهای اخیر احکامی که کمیته انضباطی صادر کرده بود تاثیرات لازم را گذاشته است یا خیر.

وی افزود: در تمامی این سالها کمیته انضباطی و استیناف جرایم نقدی و بازی بدون تماشاگر را در نظر می گرفتند و حتی برگزاری بازیها در زمین های بیطرف نیز در دستور کار قرار داشتند اما این تنبیهات نتیجه نمی دادند و فحاشی ها همچنان در استادیوم ها ادامه داشت و اوج آن فحاشی ها به داور بود که این جو اصلا خوب نیست.

رئیس کمیته استیناف ادامه داد: جوی که این اواخر در استادیوم ها به راه افتاده بود طوری شد که حتی گزارشگران تلویزیونی به ناچار صدای میکروفن خود را کم کرده تا مردم از پای گیرنده ها صدای تماشاگران و فحاشی های آنها را نشنوند، این شرایط اصلا برای فرهنگی که ما در آن زندگی می کنیم خوب نیست و باید فکری برای بهبود اوضاع می کردیم .

صالحی همچنین با اشاره به تصمیمات اخیر در خصوص کسر امتیاز، گفت: وقتی قانونی داریم که می توان به استناد به آن اشد مجازات را در نظر گرفت بنابراین ما هم رای کمیته انضباطی مبنی بر کسر امتیاز از تیم های خاطی را پذیرفته ایم و این کار تا حالا جواب داده است. من نمی توانم بگویم این کار همیشگی است ولی تا زمانی که فرهنگ کنونی ورزشگاهها را تغییر ندهیم ادامه می یابد.

وی همچنین گفت: وقتی پدری می شنود که در ورزشگاهها فحاشی می شود نه تنها خودش به استادیوم نمی آید که جلوی فرزندش را هم می گیرد و این گونه است که ما سرمایه های خود را در ورزشگاهها از دست می دهیم، پس باید با یک بی ادب با اشد مجازات برخورد کرد تا جامعه را سالم نگه داریم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)