جمعه 14 فروردین (18:35) 

مرجع خبری پرسپولیس: ديدار تيم هاي صباي قم و پرسپوليس با نتيجه 2 بر صفر به سود صبا به پايان رسيد . گزارش لحظه به لحظه اتفاقات این مسابقه را مرور میکنیم:

دقیقه6: توپ در دهانه دروازه به نیکبخت رسید و شوت وی از روی تیر دروازه به بیرون رفت اما آفساید وی از سوی کمک داور اعلام شده بود.

دقیقه11: سماجت نیکبخت در درگیری با شیث رضایی باعث شد تا در نهایت توپ در گوشه محوطه جریمه در اختیار نیکبخت قرار بگیرد و پاس به بیرون عالی وی برای علی عسگر ارسال شد اما وی توپ را از درون محوطه جریمه به آُسمان زد.

دقیقه12: شوت آرام و زمینی مهدی خیری از صبا از پشت محوطه جریمه دراختیار علیرضا حقیقی قرار گرفت.

دقیقه23: این بار سانتر علی عسگر از کنار محوطه جریمه با برخورد با محسن بیاتی نیا راهی گوشه دروازه صبا شد که تولیا با زحمت توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه29: در نزدیکی خط عرضی محوطه جریمه جایی که موقعیت حساسی در اختیار صبا نبود تنه ی پتروویچ روی یوسفی باعث اعلام ضربه ی پنالتی شد که خود یوسفی این توپ را خلاف جهت حرکت حقیقی تبدیل به گل کرد.

دقیقه32: این بار نیکبخت از تله ی آفساید فرار کرد و با دروازه بان حریف تک به تک شد اما ضربه ی وی با پای تولیا دفع شد و در برگشت نیز قیچی نیکبخت از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه34: تعلل مدافعان پرسپولیس باعث شد یک توپ مرده برای مهدی خیری تبدیل به موقعیت تک به تک شود اما حقیقی با تکل خود توپ را از جلوی پای مهاجم صبا دفع کرد.

دقیقه35: یک موقعیت دیگر نیز برای پرسپولس از دست رفت، و این بار ضربه ی سر نوروزی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه39: آشفتگی خط دفاعی پرسپولیس و اشتباهات محرز حیدری و رضایی بار دیگر خیری را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بار مهاجم صبا توپ را از میان پاهای حقیقی عبور داد تا دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

ادامه ی گزارش در ادامه مطلب…

دقیقه56: محمد همرنگ با نفوذش در خط دفاعی پرسپولیس توپ را در پشت محوطه به محسن بیاتی نیا رساند اما شوت این مهاجم راهی به دروازه نیافت.

دقیقه57: نیکبخت که با به میدان آمدن خلیلی و توره راهی کناره زمین شده سانترهای فراوانی انجام می دهد. این بار سانتر مواج نیکبخت روی محوطه جریمه با ضربه سر خطرناک ابراهیم توره همراه شد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه65: پاس توی عمق عالی نیکبخت باعث شد 5 نفر از بازیکنان صبا از جریان بازی خارج شوند و توره در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما ضربه ی نوک پای وی در برخورد با نوک انگشتان تولیا و مماس با تیر عمودی راهی کرنر شد.

دقیقه74: این بار پاس تودر باقری ، خلیلی را تک به تک کرد که تعلل وی باعث بسته شدن زاویه شد و شوت وی را تولیا راهی کرنر کرد.

دقیقه79: ضربه ی چکشی محسن خلیلی از دورن محوطه جریمه پس از چرخش 180 درجه ای اش، به وسط دروازه از آخرین موقعیت های حساس پرسپولیس بودکه به جایی نرسید و در ادامه ی دقایق مسابقه نیز بازی احساسی بازیکنان پرسپولیس و سانترهای بی هدف روی دروازه نتوانست برای جبران نتیجه ی عقب افتاده مثمر ثمر واقع شود.

ترکیب پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، رحمان رضايي، عليرضا محمد، سپهر حيدري، پژمان نوري، مجتبي شيري، كريم باقري، حميدرضا علي عسگر( 46- محسن خليلي)، ايوان پتروويچ، هادي نوروزي(46- ابراهيم توره)، عليرضا نيكبخت واحدي

ترکیب صبا:
المير توليا، محسن بيات، مرتضي اسدي، شيث رضايي، امير حسين فشنگچي(52- مرتضي كاشي)، محمد نوري، عادل كلاه كج، محمد همرنگ، مهدي خيري، محسن يوسفي(59- غلامرضا رضايي)، محسن بياتي‌نيا(76- فريدون فضلي)

انتهای گزارش-اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)