پرسپولیس نیوز : امروز صبح مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس زیر نظر کادرفنی تیم به تمرین پرداختند.

 همانند روز گذشته عده ای از بازیکنان پرسپولیس صبح امروز به ورزشگاه درفشی فر رفتند تا زیر نظر کادرفنی تیم خود به تمرینات ویژه بپردازند.

 

در پی همفکری و برنامه‌ریزی کادر فنی پرسپولیس، حمید درخشان برای صبح امروز 15 سرخپوش را جهت انجام تمرینات اختصاصی مشتمل بر برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی به مجموعه درفشی‌فر فراخواند.

این تمرینات طبق تصمیمی است که کادرفنی پرسپولیس گرفته و روز گذشته مهاجمان پرسپولیس صبح به تمرین پرداختند و امروز هم مدافعان و هافبک‌ها تمرین کردند.

در این تمرین همه اعضای کادرفنی پرسپولیس شرکت کردند و تمرین این عده از بازیکنان را زیر نظر گرفتند. همچنین بازیکنان پرسپولیس عصر امروز تمرین اصلی و گروهی خود را از ساعت 15 شروع خواهند کرد.

 

این برنامه تمرینی، سنگین نیست تا روی تمرین بعدازظهر بازیکنان تاثیر منفی نگذارد اما در جریان آن، تمرینات استانداردی طراحی و اجرا می‌شود که هدف از آن جا افتادن برنامه‌های بازی مورد نظر سرمربی در ذهن بازیکنان به صورت غیرمستقیم است. به عنوان مثال در مورد مهاجمان روی جایگیری‌ها، حرکت بدون توپ و زدن ضربه به چارچوب کار می‌شود و در مورد عناصر دفاعی روی پوشش‌ها و پرسینگ کار خواهد شد.

برای تمرین صبح امروز، حمید درخشان حسین عبدی، علیرضا امامی‌فر و نادر باقری از کادر فنی و محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانا، بابک حاتمی، محمد خانزاده، مهرداد کفشگری، سوشا مکانی، مسعود همامی، مهدی جعفرپور، مبین میردورقی، احمد نورالهی، مرتضی قدیمی‌پور، میلاد کمندانی، افشین اسماعیل‌زاده و حمیدرضا علی عسگری از جمع بازیکنان، حاضران در این جلسه تمرینی بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)