مرجع خبری پرسپولیس : کریمی گفت باز هم در ضربات آخر بي‌دقت بوديم. نوروزی گفت مي‌توانستيم با گل‌هاي بيشتري مالديو را شكست دهيم. زارع گفت برابر مالديو نتيجه خوبي به دست آورديم  و اولادی گفت امیدوارم به بازی برگشت برسم.

 

كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران گفت: بازي بدي انجام نداديم اما باز هم در زدن ضربات آخر بي‌دقت بوديم.

 

 

کریمی ادامه داد : اين اولين برد ما در مقدماتي جام جهاني است و در مراحل بعد بايد با انجام بازي‌هاي دوستانه بهت براي بازي با حريفان بزرگتر آماده شويم و يك تيم ملي قدرتمند در اختيار داشته باشيم. وي ادامه داد: از هواداران فوتبال و تيم ملي تشكر مي‌كنم كه سنگ تمام گذاشتند و اميدوارم تيم ملي با راهيابي به جام جهاني زحمات آنها را جبران كند.

 

نوروزي: مي‌توانسيم با گل‌هاي بيشتري مالديو را شكست دهيم

هادي نوروزي پس از پيروزي تيم ملي با 4 گل مقابل مالديو اظهار داشت: براي ديدار اول مقدماتي جام جهاني شروع خوبي داشتيم. هر چند كه مالديوي‌ها پيشرفت خوبي كرده بودند اما ما مي‌توانستيم با نتيجه پرگل‌تري اين تيم را شكست دهيم.

 

اولادی : امیدوارم به بازی برگشت برسم


مهرداد اولادي كه به دليل مصدوميت روي نيمكت حضور داشت، گفت: بازي امشب را به خاطر مصدوميت از دست دادم و نتوانستم در خدمت تيم ملي باشم.  وي ادامه داد: پزشكان تلاش خود را مي‌كنند تا در بازي برگشت بتوانم در صورت صلاحديد كادرفني با آمادگي كامل به ميدان بروم.

 

زارع: نتيجه خوبي به دست آورديم

مازيار زارع پس از برتري 4 بر صفر برابر مالديو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نتيجه خوبي برابر مالديو به دست آورديم. البته مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتر هم بزنيم كه فرصت‌ها را از دست داديم. وي ادامه داد: بازيكنان تيم ملي بلافاصله پس از پايان ليگ به اردوي تيم ملي آمدند و تمرينات پرفشاري انجام دادند. فكر مي‌كنم تيم ملي روز به روز بهتر بازي كند.

 

همچنين كريم انصاري‌فرد، ديگر مهاجم تيم ملي از مصاحبه با خبرنگاران امتناع كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)