پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم سایپا گفت:آنهایی که در بازی یابود هادی نوروزی شرکت نکردند حتما تمرین داشتند.

غلامرضا رضایی  درباره بازی یادبود هادی نوروزی اظهار داشت :کار قشنگی بود که امروز انجام شد.دوست داشتیم به خانواده نوروزی بگوییم که هادی جزو خانواده ما بوده است. و ما را در غم خود شریک بدانند.

وی درباره اینکه هانی نوروزی در این بازی دو گل زد گفت:فکر می کنم او فوتبالیست بزرگی شود.

رضایی درباره اینکه خیلی پرسپولیسی ها در این بازی حضور نداشتند خاطرنشان کرد:  من فکر می کنم تمرین داشتند که نیامدند. حتما همه آنها دوست داشتند بیایند اما موفق نشدند.

 

قربانی: دادن حق نوروزی سینه سپر کردن ندارد

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه بخواهیم حق هادی نوروزی را بدهیم نیازی به سینه سپر کردن ندارد.

 

پیروز قربانی پس از برگزاری بازی بزرگداشت هادی نوروزی گفت: اینکه یاد هادی نوروزی زنده نگه داشته می‌شود خوب است. واقعا جای دارد آفرینی به افرادی که در این مراسم حاضر شدند بگوییم. امیدوارم وضعیت طوری نباشد که فقط پس از درگذشت یکی از اهالی ورزش دور هم جمع شویم.

وی افزود: متاسفانه چند روز پیش صحنه‌ای دیدم که من را ناراحت کرد. یکی از مدیران در تلویزیون حاضر شده بود و سینه خود را سپر کرده بود که ما تمام حق و حقوق نوروزی را می‌دهیم. این حرف را به نحوی بیان می‌کرد که انگار کار بزرگی می‌کند. این پول حق نوروزی بوده و باید در زمان حیات او پرداخت  می‌شده است. درست نیست که از این مسئله هم به نفع خود استفاده کنیم. باور کنید خانواده نوروزی اصلا نیازی به پول ندارند. آنها احترام می‌خواهند و اینکه فراموش نشوند. خودم عزیز از دست دادم و می‌دانم پس از 40 روز همه انسان را فراموش می‌کنند.

 

معمارزاده: فشار روی فوتبالیست‌ها زیاد است

دروازه‌بان سابق پرسپولیس گفت: متأسفانه روی فوتبالیست‌ها فشار و استرس زیادی وجود دارد و همین مسائل برای آنها مشکل‌ساز می‌شود.

 

میثاق معمارزاده در مورد برگزاری بازی بزرگداشت هادی نوروزی، گفت: از مسئولان می‌خواهم پول‌هایی که به هادی نوروزی طلب دارند و مبالغی که از قرارداد او پرداخت نشده را به خانواده این بازیکن پرداخت کنند و حق او را بدهند.

وی در مورد اینکه دلیل این اتفاقی که برای نوروزی افتاد چه بود، تصریح کرد: متأسفانه فشار روانی روی فوتبالیست‌ها خیلی زیاد است برخی اوقات روی سکوها اتفاقاتی می‌افتد که بازیکنان را دچار مشکل می‌کند. باید این مسائل مدیریت شود.

معمارزاده در مورد اینکه خودش چرا از فوتبال کنار رفته است اظهار داشت: دوست نداشتم فوتبال بازی کنم همیشه فوتبال را دوست داشتم و تمریناتم را دنبال کردم اما نمی‌خواهم به هر نحوی در فوتبال باشم.

 

نوازی: به احترام نوروزی دور هم جمع شدیم

مربی استقلال گفت: در دیدار یاران هادی و تیم هنرمندان، به احترام کاپیتان فقید پرسپولیس دور هم جمع شدیم.

 

محمد نوازی که در دیدار یاران هادی و تیم هنرمندان حضور پیدا کرده بود در این مورد گفت:‌ در دیدار یاران هادی و تیم هنرمندان، به احترام هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس دور هم جمع شدیم. امیدوارم یاد و خاطره هادی همیشه در ذهن همه بماند و به خانواده‌اش نیز کمک شود.

وی در مورد اینکه هم‌باز‌ی‌های نوروزی به این دلیل که فکر می‌کردند این مسابقه برگزار نمی‌شود، در مسابقه امروز حاضر نشدند، گفت: دیدید که این بازی برگزار شد و اتفاقا خیلی هم خوب برگزار شد. آنهایی هم که نیامدند حتما مشکل دیگری داشتند که نتوانستند در این دیدار به میدان بیایند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)