پرسپولیس نیوز :  مدافع میانی پرسپولیس از رفتار برخی هواداران این تیم دلخور است. او معتقد است که بازیکنان مستحق شنیدن برخی بی‌احترامی‌ها نیستند.

بنگر  ابتدا در مورد شرایط پرسپولیس حرف‌هایش را اینگونه آغاز کرد: «در این شرایط زیاد دوست ندارم در مورد اوضاع تیم و اتفاقاتی که در این چند هفته افتاد صحبت کنم. ما از دیدگاه برخی از هواداران پرسپولیس پولکی و بی‌غیرت هستیم. سوال من این است که آنها از کدام پول حرف می‌زنند، مگر می‌شود ما با هیچی بازی کنیم؟ آخرین باری که پول گرفتیم اول فصل بود و بهتر است خیلی‌ها در این مورد خودشان قضاوت کنند و بعد نظر بدهند.»

خیلی‌ها معتقدند بازیکنانی که در تیم‌های مطرح فوتبال ایران بازی می‌کنند مشکل مالی ندارند ولی بنگر در این خصوص گفت: «مگر ما آدم نیستیم، مگر ما زندگی نداریم، مگر ما آینده نداریم؟ یک فوتبالیست نه بیمه است و نه قرار است تا آخر عمر حقوق بازنشستگی بگیرد. این چه تفکری است که خیلی‌ها خیال می‌کنند ما در بهترین برج‌ها زندگی می‌کنیم و بهترین ماشین‌ها را سوار می‌شویم. شاید خیلی‌ها حرف مرا باور نکنند ولی به خدا و به قرآن قسم می‌خورم که 7 ماه است ماشین ندارم و حتی پول ندارم که یک پراید بخرم. آیا ما نباید به فکر آینده خودمان باشیم؟»

مدافع پرسپولیس ادامه داد: «تمامی این مشکلات یک طرف ولی ما حرف‌هایی می‌شنویم که تحملش برای خیلی‌ها سخت است. هوادار پرسپولیس به من می‌گوید انشاالله داغ عزیزت را ببینی و پولی که می‌گیری نوش جانت نباشد. هوادار پرسپولیس چه حقی دارد که این حرف را به من می‌زند. آیا من گناه کردم که برای پرسپولیس بازی می‌کنم. چرا باید برای فوتبال باید به من بگویند داغ عزیزت را ببینی؟ گرت بیل با 100 میلیون یورو به رئال مادرید آمده ولی کار خاصی انجام نداده است، آیا به او هم این حرف‌ها را می‌زنند؟ آیا به او می گویند پولی که گرفتی حرامت باشد؟»

بنگر که نسبت به اتفاقات اخیر ناراحت است در قسمت دیگری از حرف‌هایش گفت: «پرسپولیس در شرایطی به اهواز رفت که شاید برای خیلی‌ها باورکردنی نباشد. ما برای برگشت به تهران پول بلیت هواپیما نداشتیم. سیدجلال حسینی، خلعتبری و آقا کریم پول دادند تا بلیت بگیریم و به اهواز برگردیم، آنجا حتی پول اتوبوس نداشتیم و چرا تیمی که حتی پول اتوبوس ندارد باید قهرمان شود؟ پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد ولی وقتی فکر بازیکن خراب باشد آیا می‌تواند بازی کند.»

بنگر ادامه داد: «تا زمانی که پرسپولیس خوب نتیجه می‌گرفت خیلی‌ها به‌به و چه‌چه می‌کردند ولی بعد از چند باخت حالا باید ناسزا بشنویم و به ما بگویند داغ عزیزانتان را ببینید. آیا واقعا چیزی بدتر از این وجود دارد؟ پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد ولی با این وضعیت هیچ امیدی نداریم. وقتی در سپاهان بودم بابت بردها 200هزارتومان پاداش می‌گرفتیم ولی وقتی سپاهان در مسیر قهرمانی قرار می‌گرفت و رقابت فشرده می‌شد پاداش‌ بردهای ما به 7میلیون می‌رسید. در پرسپولیس اما از اول فصل تا الان هیچ خبری نیست و همه چیز قطع شده است.»

او گفت: «از اول فصل تا الان فقط یک دست لباس تمرین داشتیم، همان لباسی که در فصل بدنسازی به ما دادند و هنوز هم آن را برتن می‌کنیم، این در حالی است که یک تیم محلی حداقل دو، سه دست لباس دارد. متاسفانه رویانیان تنها بود و هیچ کس به او کمک  نکرد.»

بنگر با اشاره به اینکه پرسپولیس هنوز هم شانس قهرمانی دارد گفت: «تنها بازی سخت ما مقابل سپاهان است این در حالی است که 4 تیم بالای جدول همه با هم بازی دارند. هنوز هم دیر نشده ولی با این وضعیت هیچ کاری نمی‌توان انجام داد. وقتی اجاره حسین ماهینی 6 ماه عقب می‌افتد او چگونه پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد؟ او در تمرین از بازیکنان پول قرض کرد تا صاحب خانه بیرونش نکند. این اتفاقات واقعا ناراحت‌کننده است، من قبول دارم که هوادار وقتی در سرما و گرما و با مشکلات زیاد به استادیوم می‌آید، از باخت پرسپولیس ناراحت می‌شود ولی آیا ارزش دارد به ما بگویند پولی که گرفتید حرامتان باشد و داغ عزیزانتان را ببینید؟»

بنگر در پایان حرف‌هایش تاکید کرد: «خیلی از بازیکنان به پدر و خانواده خودشان پول می‌دهند ولی من از پدرم پول قرض می‌کنم. خیلی چیزهای دیگر وجود دارد که دوست ندارم الان در مورد حرفش بزنم. واقعا از این شرایط خسته شده‌ام و خودتان دیدید که از ابتدای فصل تا الان هیچ صحبتی انجام ندادم ولی صبر و تحمل هم حدی دارد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)