سرپرست و رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: انگیزه اصلی پرسپولیس، صعود به فینال است و ما برای این هدف، تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم.

سیدمجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، ضمن اشاره به قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: تنها سه تیم غیر از پرسپولیس در منطقه غرب آسیا باقی مانده بودند و طبیعتاً ما باید به مصاف یکی از آنها می‌رفتیم. قرعه‌کشی انجام شد و حالا الهلال عربستان حریف ماست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: من معتقدم تیم ما، قدرت اول منطقه غرب آسیاست و توانایی‌هایی دارد که برای سایر باشگاه‌ها، آرزو به حساب می‌آید. ما می‌توانیم با توجه به پتانسیل هواداران در فضای مجازی، دانش مربیان و تلاش خالصانه‌ای که بازیکنان نشان می‌دهند، به همه اهداف‌مان برسیم. انگیزه اصلی پرسپولیس، صعود به فینال است و ما برای این هدف، تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم. این موضوع می‌تواند همه پرسپولیسی‌ها را به افزایش میزان حمایت‌ها از تیم، دلگرم کند.

صدری همچنین گفت: بعد از قرعه‌کشی، فضای جالبی را شاهد بودیم و هواداران پیام‌های زیادی برای من ارسال کردند. این موضوع نشان از اهمیت بالای رقابت‌های بین‌المللی برای هواداران پرسپولیس دارد. باید به خودمان افتخار کنیم که طرفدار چنین تیم قدرتمندی هستیم، تیمی که هر سال، هیجان بازی در بالاترین سطح قاره را تجربه می‌کند. ما در بخش مدیریت باشگاه، تلاش‌های خود را به کار می‌بندیم تا از پرسپولیس بهترین حمایت‌ها را داشته باشیم و از سوی دیگر، بازیکنان، مربیان و همه اعضای تیم هم نسبت به ادامه رقابت‌ها انگیزه و هدف مشترکی برای کسب افتخارات جدید دارند. امیدوارم بهترین اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)