سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ضربه خودی‌ها بود.

«مجید صدری» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص اسناد و بندهای منتشر شده در مورد حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هیچکدام از این بندها از سوی AFC اعلام نشده است. این بندها در سایت ها پخش شد و ما برای همه این موارد جواب داریم. ما عین ۱۷ بند را معرفی کردیم. یک کسی بیاید بگوید که کجا به ما گفتند این مدارک جعلی است. ما به دنبال منبع این خبر هستیم و شاکی هستیم. از پلیس فتا خواستیم پیگیری کند این اسناد از کجا بیرون آمده است.

وی ادامه داد: ضربه اصلی را برای حذف دو تیم از داخل خوردیم. کسانی که مصاحبه کردند و آمارها را منتشر کردند. قطعا کمیته بدوی این مدارک را دارد. امروز که همه به دنبال حل مشکل هستیم، باید این مدارک منتشر شود، این چه نیتی است؟ یک نفر ما را صدا زده تا این اشکالات را به ما بگوید ما تمام مدارک را از ایمیل رسمی باشگاه می فرستیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که اگر کمیته بدوی تیم ها را تایید می کرد، استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان می رفتند یا خیر، تصریح کرد: صد در صد این اتفاق رخ می داد. وقتی کاظم اولیایی قبل از این که به ما پیامی بدهد، مصاحبه می کند و می گوید این دو تیم رد شده اند، معلوم است AFC این کار را انجام می دهد. وزیر ورزش که زحمات زیادی در این خصوص کشیده است، اقدامی برای مالکیت این دو تیم کرد اما اولیایی می آید و می گوید این کار صوری است. شما جای کنفدراسیون فوتبال آسیا باشید، چه تصمیمی می گیرید؟ شما به چه حقی به کار وزیر مملکت می گویید صوری بوده است.

صدری افزود: وقتی خودمان، خودمان را می زنیم، چه انتظاری از بقیه داریم. مگر اولیایی سخنگوی فدراسیون است؟ ۹۸ درصد از مدارک ما تایید شده است. مابقی مشکل هم مدارک آن را فرستادیم. ما عین مدارک را که از ما خواستند را دادیم و فتوشاپ بودن آن فرار رو به جلو است. هر مسوولی که می خواهد، بیاید آن را ببیند. ما تا پای جان پیگیر کارها هستیم اما امروز به ما تهمت می زنند اما نکته ای که وجود دارد، همین موارد سیگنال منفی برای AFC است. چرا این اتفاق ها رخ می دهد؟

وی در خصوص اینکه گفته شده سال های قبل AFC را پیچاندند، گفت: خب امسال هم می پیچاندند. چه تکلیفی داشتند که بر اساس آن عمل کنند؟ مگر نمی گویند سال های پیش هم این کار را می کردند. دلخوشی مردم همین فوتبال است. امسال هم این کار را می کردند و به ما هر روز فشار می آوردند که اقدامات لازم را انجام دهیم. اگر دستم می‌رسید به این مدیران نشان خیانت می‌دادم. چرا سال قبل تایید کردید ولی امسال که دولت تغییر کرد رد کردید؟ به خاطر این که امسال به دنبال به دست آوردن مالکیت باشگاه با روش پیمان مدیریت هستید. این صندلی برای شما، ما به این صندلی ها وابسته نیستیم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم.

صدری در خصوص مهلت سه ماهه ای که به باشگاه ها داده شده و اصلا وجود خارجی نداشته است گفت: اصلا مهلتی در کار نبوده ولی به دروغ به ما گفتند مهلت سه ماهه دارید و یک میلیارد تومان ما را جریمه کردند. چرا به دروغ گفتید سه ماه مهلت دارید و باعث شدید ما به هواداران خودمان دروغ بگوییم؟ با روالی که اولیایی دارد تیم ملی ما هم در خطر تعلیق است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)