رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید قصد دارد مشکلات این باشگاه را حل کند. او تاکید دارد که هواداران نگران پرونده کالدرون نباشد.

سیدمجید صدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرونده گابریل کالدرون اظهار کرد: با توجه به اینکه این مربی اخلاق مدار است، درحال صحبت هستیم ما مشکل این مربی را با گفت‌وگو و تعامل حل کنیم و هواداران نباید نگران این پرونده باشند. درست است که نسبت به این مربی بی مهری شده است اما به هواداران قول می‌دهیم که در این پرونده آسیبی به باشگاه نرسد.

او درباره حواشی رخ داده پیرامون رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس هم گفت: حرف‌هایی که زده می‌شود شایعه است و ان‌شاءلله با تعاملی که انجام می‌دهیم به زودی برمی‌گردد و به تیم ملحق می‌شود.

رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره اینکه آیا پرسپولیس برای دریافت پاداش آسیایی خود از کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدامی انجام داده است یا خیر، گفت: برای این موضوع هم کارهایی درحال انجام است اما به هر حال بحث تحریم مطرح است اما مذاکره می‌کنیم تا هرچه زودتر پول به دست باشگاه برسد.

صدری درباره بحث تبلیغات محیطی سازمان لیگ و اینکه چرا پرسپولیس دریافتی نداشته است، گفت: با سازمان لیگ درحال مذاکره هستیم. نکته این است که از سوی سازمان لیگ صورت حساب‌هایی از سوی سازمان لیگ برای پرسپولیس صادر شده و ما یک نماینده تعیین کردیم تا این لیست‌ها را بررسی کنند.

وی ادامه داد: برنامه ام این است، کارهای مربوط با باشگاه پرسپولیس را انجام دهم و به هواداران قول می‌دهم مشکلات پرسپولیس را حل کنم. یکی از برنامه‌های من بحث وررشگاه شهید کاظمی است که چند سال است بلاتکلیف باقی مانده و باید این مشکل را حل کنیم تا دل هواداران شاد شود. در شان پرسپولیس است که چنین ورزشگاهی داشته باشد و بتواند برنامه‌های بلند مدتی برای آن داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)