سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

سیدمجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در خصوص سمت خود در این باشگاه اظهار داشت: پس از استعفای سمیعی برای اولین‌بار در دولت جدید مقرر شد برای ۳ ماه سرپرست مدیرعاملی باشم که ۱۰-۱۵ روز از آن مانده است. کار من با مدیرعامل فرقی ندارد و کار را به بهترین شکل جلو برده ایم؛ بنابراین فکر می‌کنم مطرح کردن این مساله حاشیه‌ای است.

او افزود: در ۲ سال گذشته شرایط سختی داشته‌ایم. با این وجود تلاش کردیم بدون حاشیه کارمان را جلو ببریم که نتیجه آن قهرمانی در لیگ و سوپرجام بود. ۵۰۷ هزار یورو باید به بودیمیر می‌دادیم؛ در حالی که ۳ تا ۱۰ دقیقه بازی کرده بود. چرا باید قراردادی ماهانه ۵۰ هزار دلار با او بسته شود؟ ۴۷۵ هزار دلار باید پرداخت می‌کردیم که ۳۲ هزار دلار جریمه به آن اضافه شد و حتی این رقم جریمه را هم به ما تخفیف نداد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس یادآور شد: در زمان ما و سمیعی تلاش کردیم قراردادها شفاف باشد. دردسر بعدی کالدرون بود. آنطور که شنیدیم دوستان می توانستند با ۱۰۰ هزار دلار موضوع او را حل کنند که این اتفاق رخ نداده است. دو بار با وی صحبت کردم. کالدرون انسان محترمی بود اما الان باید به او حق بدهیم که به ما اعتماد نکند و تا وقتی که ۷۴۰ هزار دلار به حساب وکیل او ننشیند تاییدیه را نمی دهد.

ما مبلغ بدهی را ۱۰-۱۵ روز است تامین کردیم و بخشی از مطالبات کالدرون را پرداخت کردیم اما تا این‌جای کار ۲ بار تلاش باشگاه پرسپولیس برای انتقال پول به خاطر تحریم برگشت خورده است و در تلاش هستیم طی روزهای آینده این مساله را برطرف کنیم. بخشی از پول به حساب نشسته است و مقداری از آن مانده است در چند روز آینده قطعا به دست وکیل خواهد رسید و تاییدیه را خواهیم گرفت و ظرف ۲۴ ساعت پنجره باز می شود و از خجالت هواداران در می آییم. ما حتی بیکار نبودیم و اسناد همین انتقال پول را برای فیفا فرستادیم تا حسن نیت خود را ثابت کنیم و مجوز موقت بگیریم تا بازیکنان خارجی خود را ثبت کردیم اما قبول نکردند.

وی افزود: ما ۳ و نیم میلیون دلار پول در AFC داریم و بالای ۴۰ بار برای دریافت این پول نامه زدیم ولی کوچکترین جوابی به ما ندادند. به غیر از مسائل فعلی باشگاه با مواردی مثل مالیات هم مواجه هستیم. باید فرصت داشته باشیم. ما تلاش کردیم طبق قانون و با شفافیت قرارداد ببندیم. تیمی که ۵ بار پشت هم قهرمان شده است، بهترین‌ها را دارد؛ اما رقم قرارداد بازیکنان ما نسبت به تیم‌های مشابه کمتر است. در زمان سمیعی و دوره خودم تلاش کردیم براساس قانون کارها را انجام دهیم و با بازیکنانی که قرارداد بستیم با عشق بازی می کنند و قراردادهای آنها از خیلی از تیم ها کمتر است و بهترین ها جذب پرسپولیس شدند. همه آنها به حرمت لباس و هوادار بازی می کنند و این قهرمانی را به ارمغان می آورند. یک بار اعلام کردیم از طرف همه دوستان اعلام می کنم اگر همه باشگاه ها اعلام کنند ما هم قراردادها را شفاف سازی و اعلام می کنیم ما هیچ چیز پنهانی نداریم.

وی ادامه داد: جا دارد از کادرفنی یعنی گل محمدی، مطهری، کریم باقری، فنایی و پیروانی و باقی دوستان تشکر کنم که با جان و دل ایستادند و با چنگ و دندان این تیم را نگه می دارند و همیشه شرمنده گل محمدی هستم زیرا خیلی از مسایل را قبول می کند و ناراحتیهای او درست است. مسایلی که از قبل بوده را یکی یکی حل می کنیم. بودجه زیادی نداریم. تقریبا از برج خردادماه کارگزار نداشتیم و ۴۰ میلیارد هزینه باشگاه را از جای دیگر با جان و دل تهیه کردیم اما باز هم کم است و باید تلاش کنیم تا این تیم و هواداران به جایگاه واقعی خود برسند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: وظیفه ماست تا وقتی هستیم، به مسایل و بدهی هایی که باشگاه دارد رسیدگی کنیم و آنها را حل کنیم. در حوزه های مالیات و آژانس هواپیمایی خیلی ها ادعای هواداری می کنند اما حساب را می بندند. باید یک فرصتی داشته باشیم تا این مسایل را حل کنیم. هواداران ما حاضر هستند به باشگاه کمک کنند. هوادار باید به باشگاه اعتماد داشته باشد. برای ما مهم است که هر ۳ ماه یک بار به هوادار گزارش دهیم که پول اهدایی در چه زمینه‌ای هزینه شده است.

وی درباره پول هایی که برای باشگاه آورده گفت: از ماه سوم امسال کارگزار نداشتیم و پولی که فرض کردیم برای پول بودیمیر بود و بخشی از قرارداد بازیکنان. اما برخلاف اعلام دوستان با مصوبه هیات مدیره قرض کردیم که براساس پاداش آسیایی بلافاصله پس از دریافت پاداش برمی گردد اما کسانی که به ما قرض دادند به خاطر رفاقتی که داشتیم هیچ بهره ای نخواستند و به خاطر عشقی که داشتند حتی نخواستند اسمشان مطرح شود. حتی یک چک شخصی هم به آنها ندادیم و کاملا با آنها قرارداد فرض الحسنه بستیم و موجود است.

سرپرست باشگاه تصریح کرد: قرارداد کارگزار قبلی ۳ ساله بود و در قرارداد دیده شده بود برای سال بعد توافقی باشد. کارگزار عددی که اعلام کرد نصف سال قبل بود.

صدری گفت: بحث تبلیغات محیطی و دیگری پخش زنده اهمیت زیادی برای ما دارد و امیدوارم با صدا و سیما به توافق برسیم. برای اولین بار با هماهنگی سازمان لیگ درباره تبلیغات محیطی صحبت می کنیم. دوست داریم کار با تعامل پیش برود اما اگر اینطوری نباشد کوتاه نمی آییم و چهارشنبه تبلیغات پرسپولیس را می زنیم.

صدری با اشاره به قیمت بلیت ورزشگاه آزادی اضافه کرد: ۵۰ و ۸۰ و ۱۰۰ هزار تومان برای قیمت بلیت گران نیست. بعدها پیشنهاداتی می گذاریم تا هواداران هزینه کمتری پرداخت کنند. به دنبال درآمدزایی برای فوتبال هستیم هر چند سهم ما از تبلیغات محیطی خیلی کم است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص صدور حکم ۳٫۵ میلیارد برای پرونده بیرانوند گفت: اختلاف کوچکی با بیرانوند داریم و امیدوارم بتوانیم مشکل با او را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه قراردادهای فصل قبل بازیکنان را کاملا تسویه کردیم، افزود: امسال برای هر کسی یک برگه نوشتیم که پرداختی ها در چه زمانی بوده و قرارداد جه زمانی بوده و اگر اختلافی داشتند می توانند مراجعه کنند. از فصل جدید تا الان ۵ درصد از مبلغ قرارداد را پرداخت کردیم و امیدواریم قبل بازی صنعت نفت ۱۵ درصد دیگر را هم پرداخت کنیم تا بازیکنان در شرایط مالی خوبی باشند.

وی درباره تسویه حساب ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیونی محمد انصاری گفت: وی این مبلغ را به موسسه خیریه حضرت رقیه می دهد و این موضوع جای قدردانی دارد.

صدری درباره یحیی گل محمدی عنوان کرد: جا دارد از کادر فنی باشگاه تشکر کنم؛ زیرا با جان و دل کار کرده‌اند. همیشه شرمنده گل محمدی هستم. ما باید سر وقت پول بچه‌ها را پرداخت کنیم. ما تقریبا از ماه سوم سال دیگر کارگزار نداشته‌ایم و ما در این مدت هزینه‌های باشگاه را تامین کرده‌ایم. باید تلاش کنیم تیم و هواداران به جایگاه واقعی خود برسند. گل محمدی بهترین مربی ۱۰ سال اخیر ایران است و یک تار موی او را با ۱۰ مربی خارجی عوض نخواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)