پرسپولیس نیوز : ۴۰ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نامه خود را برای وزارت ورزش و جوانان ارسال کردند.

پس از جلسه امروز 40 پیشکسوت پرسپولیس با علی پروین در محل باشگاه صورت‌جلسه‌ای برای ارسال به وزارت ورزش آماده شد که به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وزارت محترم ورزش و جوانان

به استحضار شما می‌رساند در صورتی که واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی در اولویت آن وزارت است به شما اعلام می‌کنیم که این سهام باید به پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس که برای این تیم زحمت کشیده‌اند و مالکان اصلی آن هستند واگذار شود، کسانی که برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند و حق آنها است که این سهام به آنها تعلق گیرد.

شما هم باید به درخواست هواداران و پیشکسوتان در این‌باره جامه عمل بپوشانید.

این در شرایطی است که هر 40 پیشکسوت این صورت‌جلسه را امضا و به وزارت ورزش فرستادند.

پیشکسوتان این جلسه شامل همایون بهزادی، حمید جاسمیان، هادی طاووسی، بیوک وطنخواه، رضا وطنخواه، فریدون معینی، فریدون ممبینی، ابراهیم آشتیانی، محمود خوردبین، کاظم رحیمی، محمد دستجردی،  علیرضا عزیزی، محمد صادقی، محمد مایلی کهن، جواد ا…وردی، مرتضی فنونی زاده، رحیم یوسفی، ضیاء عربشاهی، بهروز سلطانی، وحید قلیچ، روح ا… عبادزاده، فرشاد پیوس، مجتبی محرمی، حمید استیلی، پژمان جمشیدی، احمدرضا عابدزاده، پایان رأفت، علیرضا امامی‌فر،  حسین عبدی،  کاظم سیدعلیخانی، رضا جباری، حسن خانمحمدی، عباس کارگر، علی انصاریان، مهدی تارتار، بهزاد داداش زاده، نجم الدین بخشی، رحمتی و ایرج پازوکی بودند.

این در شرایطی است که در این جلسه همچنین توسط اکثریت از علی دایی نیز حمایت شد و پیشکسوتان از مسئولان وزارت ورزش خواستند تا به مشکلات مالی پرسپولیس در چهار بازی آینده رسیدگی شود. البته این جلسه طوری بود که برخی طرفین با همدیگر اختلاف نظرهای کوچکی هم داشتند که با راهنمایی‌های پروین مواجه می‌شدند.

 

 در این نشست، علی پروین از همه بزرگان و قدیمی‌های پرسپولیس برای عهده‌دار بودن مسوولیت در باشگاه کسب اجازه کرد و حاضران نیز با اتفاق نظر، حمایت خود را از علی پروین به عنوان یک فوتبالی و قدیمی پرسپولیس و از تیم فوتبال باشگاه در جهت کسب موفقیت را اعلام کردند.

 

 حاضران همچنین ضمن آنکه از علی پروین خواستند چنین جلساتی حداقل ماهی یک بار برگزار شود، بر حمایت خود از وی در جهت اعتلای پرسپولیس و پافشاری بر اصول و فلسفه پرسپولیس تحت هدایت وی تاکید کردند.

در این نشست همچنین مدیر عامل پرسپولیس با اعلام اینکه قصد دارد از قدیمی‌های باشگاه در بخش‌های مختلف استفاده کند، خطاب به حاضران و پیشکسوتانی که به دلیل مشکلات شخصی فرصت حضور در این گردهمایی را پیدا نکردند، گفت: نفراتی هم که کنار می‌مانند نباید تصور کنند از پرسپولیس دور هستند، چون پرسپولیس متعلق به همه پیشکسوتان است و خواست که آنها از همبازیان قدیمی خود حمایت کنند.

پیشکسوتان پرسپولیس با اتفاق نظر خواهان آن شدند که اگر انجام خصوصی سازی طبق مصوبه مجلس و برنامه دولت قطعی شد، پیشکسوتان و هواداران در اولویت قرار بگیرند و از علی پروین به عنوان بزرگ و قدیمی باشگاه و مدیر عامل پرسپولیس خواستند این خواسته را به اطلاع مسوولان وزارت ورزش و جوانان برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)