پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس گفت:  به رغم مشکلاتی که در آغاز فصل داشتیم نسبت به آینده تیم نونهالان پرسپولیس امیدوارم.

ضیاء عربشاهی در گفتگو با سایت باشگاه پرسـپـولیـس افزود: تیم نونهالان پرسپولیس را در شرایطی تحویل گرفتم که از طرف باشگاه برای حضور در یک دوره مربی گری به برزیل رفته بودم و این تیم را مربی دیگری بسته بود. با این وجود تیم در حال حاضر و در سایه تمرینات منظم و برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم از وضعیت بهتری برخوردار شده و من نسبت به آینده این تیم امیدوارم.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: ما در 6 بازی انجام شده 2 برد ، 2 مساوی و 2 باخت داشته ایم و در برخی بازی هایی که از کسب 3 امتیاز محروم شده ایم استحقاق برتری را داشتیم اما با از دست دادن موقعیت های فراوان نتوانستیم به آن چه که شایستگی اش را داشتیم برسیم. در مجموع تیم روند بهتری را در پیش گرفته و ما امیدواریم که بتوانیم در 10 بازی باقی مانده نتایج مطلوبی کسب کرده و انتظارات مسئولان باشگاه را برآورده نماییم.

ضیاء عربشاهی در پایان گفت: علاوه بر تیم نونهالان پرسپولیس مسئولیت هدایت تیم نوباوه گان پرسپولیس نیز به بنده واگذار شده و ما امیدواریم که بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. مسابقات نوباوه گان هنوز آغاز نشده و ما در تلاش هستیم تا تیمی مدعی را روانه این مسابقات کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)