پرسپولیس نیوز: مهدی طارمی بازی امروز پرسپولیس و سایپا را از پای تلویزیون می‌بیند. 
 
مهدی طارمی بازی امروز پرسپولیس و سایپا را از پای تلویزیون می‌بیند. آقای گل پرسپولیسی‌ها با یک اخطار بی‌مورد در بازی با فولاد، مصاف بسیار حساس این هفته را از دست داده و حالا پشیمان است. اگرچه، به هم‌تیمی‌هایش اعتقاد دارد و مطمئن است بدون او هم می‌توانند سایپا را ببرند.
 
 بعد از برد مقابل فولادخوزستان امروز باید به مصاف سایپا بروید؛ در این باره برایمان بگو.
 
به نظر من سایپا تیم خوبی است و مربی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد ولی ما هم هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمرینات منظمی هم را انجام دادیم و ان‌شاءالله ۳امتیاز این بازی برای ماست.
 
 
 
اما خود تو در این بازی به دلیل محرومیت غایب هستی.
 
بله ولی بازیکنان خوبی در اختیار داریم که غیبت من تاثیری روی روند فنی تیم نمی‌گذارد. خود من به‌شخصه دوست داشتم در بازی مقابل سایپا حضور داشتم و به تیم کمک می‌کردم ولی حالا هم که نیستم آن‌قدر بازیکنان خوبی در تیم پرسپولیس هستند که جای من را پرکنند.
 
 
 
برانکو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با سایپا اعلام کرد به دلیل دواخطاره شدنت با تو برخورد خواهد کرد؛ چه صحبتی در این زمینه داری؟
 
برانکو معلم من است و هر دستوری داشته باشد به دیده منت می‌پذیرم. من هم باید حواسم باشد تا با اخطار بی‌مورد به تیم ضربه نزنم.
 
 
 
گفته می‌شود در بازی پرسپولیس و سایپا در استادیوم آزادی حاضر خواهی بود.
 
نه به دلیل اینکه بعد از این مسابقه، تمرینات چند روزی تعطیل می‌شود، صبح دیروز به بوشهر رفتم و تا دوشنبه اینجا خواهم بود؛ البته دوست داشتم در کنار هواداران این بازی را در ورزشگاه ببینم ولی با توجه به مرخصی که دادند گفتم به بوشهر بیایم و کنار خانواده‌ام باشم؛ به همین دلیل بازی را در کنار خانواده می‌بینم و ان‌شاءالله پرسپولیس هم ببرد تا لذت بودن در کنار خانواده‌ام برایم چندبرابر شود.
 
 
 
به عنوان یک ملی‌پوش در مورد استعفای کارلوس کی‌روش چه صحبتی داری؟
 
من اعتقاد دارم کی‌روش بعد از چند سال کار کردن با تیم ملی در فوتبال ما جا افتاده و کارنامه‌اش هم مشخص است؛ در این شرایط رفتن او به صلاح فوتبال‌مان نیست.
 
 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)