پرسپولیس نیوز : مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همراه با مهاجمان دیگر تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا پرسپولیس در خط حمله مشکلی نداشته باشد.

مهدی طارمی درباره مصدومیت رضا نوروزی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: از اتفاقی که برای رضا نوروزی افتاد واقعا متاسف شدم. همه ما امیدوار بودیم که موضوع جدی نباشد. او و ماهینی جزو نفرات با تجربه‌ای بودند که حداقل به خود من کمک زیادی کردند تا پس از حضور در پرسپولیس در تیم جا بیفتم و احساس غریبی نکنم. ما حتی با هم بر سر تمرین حاضر می‌شویم.

وی ادامه داد: رقابت‌مان فقط برای داخل زمین است و ما بیشتر رفیق شده بودیم. همه ما امیدواریم که رضا بتواند هر چه زودتر به بازی‌ها برگردد. واقعا حیف شد که این اتفاق برای او روی داد.

مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه تعداد مصدومان بویژه در خط حمله زیاد است و او و عباس‌زاده باید بار گلزنی تیم را به دوش بکشند، خاطرنشان کرد: از مواجهه با این شرایط ترسی نداریم، البته اینکه یکسری از بچه‌ها نیستند نگران کننده است. جبران نبود نفراتی مثل نوروزی آسان نیست ولی تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا جای خالی آنها را تا حد توان پر کنیم تا زمانی که آنها دوباره به جمع تیم اضافه شوند.

طارمی درباره اینکه آیا با توجه به اولین گلش، شگرد خاصی برای گل زدن دارد، به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: شگرد خاصی ندارم، همه جور گلی می‌زنم و همه چیز بستگی به شرایط دارد. گل اولم به اصطلاح روی یک توپ مرده بدست آمد. بالاخره شماره 17 پرسپولیس هم برای آقا فرشاد (پیوس) بود که استاد این کار بود، من هم سعی می‌کنم کاری که کادر فنی می‌خواهد را به درستی انجام بدهم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)