پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار هفته نوزدهم مقابل ملوان عصر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر 20 جلسه تمرین کرد و آخرین کارهای تاکتیکی قبل از این مسابقه از سوی بازیکنان مرور شد.

 پرسپولیس از ساعت 15 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر یک جلسه تمرین کرد. سرخ‌پوشان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر روز جمعه به مصاف ملوان می‌روند.

* بازیکنان پس از صحبت‌های کادر فنی با دویدن بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به انجام کارهای استقامتی پرداختند.

* پیام صادقیان مهاجم سرخ‌پوشان که مصدوم است امروز در کلینیک باشگاه حضور داشت و نیم‌ ساعت پس از شروع تمرین درفشی‌فر را ترک کرد.

* محمد مایلی‌کهن پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز حاضر شد و با حضور روی نیمکت عملکرد سرخ‌پوشان را نظاره کرد.

* تمرین امروز پرسپولیس بدون حضور هیچ غائبی برگزار شد.

* در مرحله بعدی بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به پاس‌کاری، حرکت‌های ترکیبی و آقا وسط مشغول شدند.

* رضا نوروزی که چندی پیش رباط صلیبی پاره کرد همراه با یکی از اعضای پزشکی تمرینات اختصاصی انجام داد.

* مرحله بعدی تمرین پرسپولیس که از ساعت 15 و 45 دقیقه آغاز شد به انجام فوتبال درون‌تیمی اختصاص داشت. بازیکنان در قالب دو گروه فوتبال بازی کردند در حین بازی فوتبال حمید درخشان نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* نادر باقری در چند مقطع کنار سوشا مکانی حاضر شد و نکات فنی را به او گوشزد کرد.

* مصطفی قنبرپور مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اواسط تمرین در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد. او در کنار مایلی‌کهن نشست و تمرین را نگاه کرد.

* کمتر از 15 هوادار تمرین امروز را نظاره کردند.

* هنگام انجام فوتبال طارمی که در دیدار مقابل ملوان به دلیل محرومیت غایب است پشت دروازه‌ها تمرین پنالتی و ضربه به دروازه می‌کرد. طارمی به نادر باقری مربی دروازه‌بانان پرسپولیس هم پنالتی زد.

* طی برگزاری بازی فوتبال طی دو صحنه متوالی بین دو بازیکن پرسپولیس و در یک صحنه شوتی به یکی از بازیکنان زد باعث مصدومیت میردورقی  شد که پزشکان تیم با حضور بالای سر آنها خیلی فوری به انجام مداوا پرداختند تا این نفرات بدون مشکل در ادامه تمرین حاضر شوند.

* در اواخر تمرین سوشا مکانی هم به انجام تمرینات پنالتی پرداخت. در اقدامی جالب مهدی طارمی مهاجم جوان سرخ‌پوشان درون دروازه ایستاد و در حضور حسین عبدی سوشا مکانی به او پنالتی می‌زد. کری مکانی و طارمی توجه حاضران را جلب کرد.

* بازیکنان پرسپولیس ساعت 16 و 15 دقیقه پس از سرد کردن بدن‌هایشان به کار خود در تمرین امروز پایان دادند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)