پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پنالتی چیپی که زدم پاسخی به پنالتی چیپ رامین رضاییان بود که به ما زد.

مهدی طارمی در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن در جام حذفی که روز گذشته برگزار و منجر به صعود سرخپوشان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:
 

 پرسپولیس در یک بازی نفس‌گیر از سد راه‌آهن گذشت. در خصوص این بازی صحبت کن.

تیم ما بازی را خوب شروع کرد و حتی در ابتدای بازی یک پنالتی هم به دست آوردیم اما گل نشد هرچند که باز هم موقعیت برای گل‌زنی به دست آوردیم که از آنها استفاده نکردیم اما کسانی که در استادیوم بودند دیدند که ما یک اتفاقی خوردیم و سانتر مدافع این تیم خیلی ساده درون دروازه ما رفت اما ما خودمان را پیدا کردیم و با صحبت‌هایی که درخشان بین دو نیمه انجام داد انگیزه بازیکنان بالا رفت چرا که محکوم به برد بودیم و در همان شروع نیمه دوم با سانتر خوبی هادی نوروزی،‌ محمد نوری دروازه راه‌آهن را باز کرد و با اینکه دو تیم متعادل بازی کردند اما بازی بیشتر دست ما بود.

 امسال در بیشتر بازی‌های پرسپولیس فیکس بودی. دلیل اینکه دیروز نیمکـت‌نشین شدی چه بود؟

خودم هم نمی‌دانم چرا دیروز روی نیمکت نشستم اما قطعاً صلاح تیم بوده که سرمربی چنین تصمیمی گرفته اما وقتی در دقیقه 105 به بازی آمدم هرچه داشتم در زمین گذاشتم و به اندازه 90 دقیقه در بازی دویدم.

 البته حضورت در آن دقیقه مشخص بود که برای زدن ضربات پنالتی است.

من برای زندن پنالتی آماده بودم و از قبل هم در اینباره تمرین داشتم چرا که پیش از این هم در تیم‌های قبلی‌ام پنالتی زده بودم.

 حمید استیلی اولین مربی‌ای بود که در شاهین بوشهر و مقابل نفت تهران در ورزشگاه تختی به تو بازی داد و در همان بازی تو گل زدی. دیروز با وی چه برخوردی داشتی؟

اول از همه باز هم باید از حمید استیلی معذرت‌خواهی کنم چرا که زمانی که در کنار زمین بودم سرم پائین بود و استیلی که کنار خط ایستاده بود را ندیدم که خودش مرا صدا کرد و گفت که آقای طارمی! ما را تحویل بگیر! باور کنید من استیلی را ندیده بودم و اصلاً حواسم نبود و خیلی شرمنده او شدم که این اتفاق افتاد چرا که او همیشه به من لطف داشت و اولین مربی بود که در لیگ برتر به من بازی داد و واقعاً آن لحظه حس بدی نسبت به خودم پیدا کردم چرا که او را ندیدم و به همین دلیل باز هم از استیلی عذرخواهی می‌کنم.

 تو با وحید طالب‌لو در شاهین بوشهر هم بازی بودی. آیا ضعف او را در ضربات پنالتی می‌دانستی؟

من می‌دانم که طالب‌لو یکی از بهترین پنالتی‌گیر‌های فوتبال ماست و قبلاً هم برای او هر پنالتی می‌زدم آن را می‌گرفت و جایی پنالتی را زدم که او همیشه به سمت آن می‌رفت اما نمی‌دانم که یادش بود که من کجا پنالتی می‌زنم یا نه؟

 و پنالتی وحشت‌آوری که زدی و با چیپ همه را جان به لب کردی!

درباره آن پنالتی باید بگویم که چیپی که من زدم پاسخ پنالتی چیپ رامین رضاییان به سوشا مکانی بود و با چیپ به طالب‌لو پنالتی زدم تا پاسخ رضائیان را داده باشم.

 اما ارتفاع پنالتی‌ات خیلی زیاد بود و همه هواداران پرسپولیس جان به لب شدند تا آن توپ تبدیل به کل شود!

من پنالتی‌ام را خیلی نرم زدم و همیشه هم که چیپ می‌زنم تا توپ تبدیل به گل شود! اما خودم از زدن چیپ نمی‌ترسم و فکر می‌کنم راحت‌ترین نوع پنالتی زدن است. زمانی که شما می‌خواهید پنالتی چیپ بزنید باید نرم این کار را انجام دهید و به همین دلیل توپ طول می‌کشد تا به تور برسد و به همین دلیل استرس بیشتری به همه وارد می‌شود.

 پرسپولیس در مرحله بعد جام حذفی باید به مصاف گل‌گهر سیرجان برود. این بازی را چطور می‌بینی؟

ما باید روندی که شروع کرده‌ایم را ادامه دهیم تا گل‌گهر را هم شکست دهیم.

 این هفته در لیگ برتر باید به مصاف پیکان بروید. فکر می‌کنی چه نتیجه‌ای در این بازی حاصل می‌شود؟‌

پیکان تیم خوبی است که با اینکه در بحران به سر می‌برد اما مهره‌های خوبی دارد و ما آنها را دست کم نمی‌گیریم چرا که پرسپولیس تیم بزرگی است و برای برد در هر بازی به میدان می‌رویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)