پرسپولیس نیوز : مهاجم  پرسپولیس گفت: همین که برای فصل آینده کادر فنی تغییر نکند خودش کلی پیشرفت است.

 مهدی طارمی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به کاپ عنوان کرد: ما در این بازی یک گل زدیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم که نتوانستیم تبدیل به گل کنیم. بر روی یک اتفاق گل خوردیم و واقعا از این موضوع ناراحت هستم. احساس خوبی نسبت به این نتیجه ندارم.

 وی درباره این که چرا نتایج و بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ فرق می کند پاسخ داد: باید قبول کرد شرایط لیگ قهرمانان با لیگ برتر متفاوت است. ما در لیگ نتیجه نگرفتیم و به همین دلیل انگیزه بچه ها خیلی پایین آمده و همین طور باید بگویم امسال در لیگ فوق العاده بدشانس بودیم. امیدوارم این بدشانسی دست از سر ما بردارد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلی که پرسپولیس خورد و پس از آن هواداران خوزستانی شادی گل او را انجام دادند گفت: من حرکت آنها را ندیدم. ولی ما تیم عربستان را بردیم و بازی ما یک بازی ملی بود. ولی فکر نمی کردم که این اتفاق بخواهد برای بقیه سوژه شود که بخواهند در هر بازی آن را انجام دهند. متاسفم برای کسانی که در یک بازی داخلی این حرکت را انجام دادند.

وی درپاسخ به این سوال که فکر می کنی پرسپولیس با برانکو موفق شود و پانادیچ را چطور دیدی، اذعان داشت: برانکو مربی بزرگی است و حتما می تواند به تیم کمک کند. اما پانادیچ در این بازی نشان داد که مربی باشخصیتی است. او کاملا به تیم آرامش می داد و محو جریان بازی نمی شد. او مربی نیست که به تیم استرس وارد کند و در بدترین شرایط سعی می کرد بازیکنان را آرام کند. مضاف بر این که آقاکریم هم در کنار ایشان بود و از لحظا روحی تیم را به بالاترین شکل خود می رساند.

طارمی در خصوص این که به نظر می رسد تمامی این برنامه ها برای فصل آینده باشد، گفت: تمامی این اتفاقات بستگی به ساختار باشگاه دارد. همین که کادر فنی تغییر پیدا نکند خودش کلی پیشرفت است. امساتل تغییرات زیاد در تیم، پرسپولیس را به این روز انداخته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)