مدافع تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز گفت: علی کریمی و انصاری‌فرد پیشینه خوبی در پرسپولیس دارند و هواداران آنها را دوست دارند.

فارس، فرشید طالبی در مورد شرایط تراکتور‌سازی و دیدار دوستانه این تیم مقابل آذر‌ کوثر گفت: در نیمه دوم این مسابقه به میدان رفتم. بر اساس تفکرات سرمربی حریف انتخاب شده بود تا کارهای تاکتیکی را انجام دهیم. بازی خوبی بود و تیم توانست ایده‌های خود را اجرا کند.

وی در مورد اینکه آیا توانسته در تیم جدیدش جا بیفتد عنوان کرد: تلاشمان را انجام می‌دهیم و در کنار بازیکنان کار می‌کنم. مدتی زمان می‌برد تا به خوبی در این تیم جا بیفتم. باید ببینیم صلاح خدا در چیست. البته پیش از این با بازیکنانی که در تیم ملی حضور داشتند و در تراکتورسازی هستند کار کردم اما هر باشگاه شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم هرچه زودتر در این تیم جا بیفتیم.

طالبی در مورد اینکه آیا از انتخابش رضایت دارد عنوان کرد: با توجه به تفکراتم این انتخاب را انجام دادم و با مشاوره‌هایی که انجام  داده بودم به تراکتو‌ر‌سازی آمده بودم. شرایط بسیار خوب است و تلاش می‌کنم خودم را از تراکتورسازی به تیم ملی برسانم. امیدوارم در پایان فصل نیز اعلام کنم که بهترین انتخاب را انجام دادم.

مدافع تراکتو‌ر‌سازی در مورد دیدار هفته اول تیمش مقابل پرسپولیس گفت: تقابل تیم‌های بزرگ همیشه دارای حساسیت است و امیدوارم این مسئله روی کیفیت مسابقه تاثیر نگذارد و هواداران بتوانند بازی قشنگی ببینند. می خواهیم شروع قدرتمندی داشته باشیم و امیدواریم که از همین هفته‌های اول نتیجه بگیریم چرا که امتیازات هفته اول بسیار مهم است و از لحاظ روحی نیز به تیم کمک می‌کند.

وی در مورد اینکه حضور علی کریمی و کریم انصاری‌فرد نمی‌تواند این بازی را دچار حاشیه کند عنوان کرد: فوتبال بسیار حرفه‌ای و همه آگاه هستند که بازیکنان گاهی از تیم‌های خود جدا می‌شوند. پرسپولیسی‌ها علی کریمی را بسیار دوست دارند و می‌دانند که او زحمات زیادی کشیده است. در عالم حرفه‌ای این مسائل وجود دارد من نیز بعد از 8 سال تیم شهری که در آن حضور داشتم را عوض کردم. همانطور که باشگاه برای اهدافش قدم برمی‌دارد بازیکن نیز می‌تواند چنین کاری کند. کریمی و انصاری‌فرد آنقدر پیشینه خوب در پرسپولیس دارند که هواداران آنها را تشویق می‌کنند. برخلاف صحبت‌هایی که می‌شود بازی پرسپولیس و تراکتور‌سازی می‌تواند بسیار شیرین شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)