پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت فوتبال خوزستان گفت: نورافکن ورزشگاه تختی در حال تعمیر است تا شرایط برای برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس در این مکان فراهم شود.

کاظم طالقانی  در مورد وضعیت نور ورزشگاه تختی اهواز، گفت: 2-3 روز است که نورافکن‌ها ورزشگاه در حال تعمیر است تا شرایط برای برگزاری بازی بدون مشکل فراهم شود. این تعمیرات ادامه دارد تا در روز جمعه بازی در زیر نور استاندارد برگزار شود.

وی در مورد اینکه هزینه این تعمیرات از کجا پرداخت می‌شود، تصریح کرد: اداره کل ورزش برا یانجام تعمیرات کمک می‌کند و ما هم پیگری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد اینکه آیا برگزاری بازی در ورزشگاه تختی قطعی شده است، خاطرنشان کرد: مکان بازی توسط میزبان مشخص می‌شود. ما و سازمان لیگ هم تابع باشگاه هستیم و مکانی که آنها برای برگزاری بازی مشخص می‌کنند.

طالقانی در مورد اینکه آیا در صورت درست نشدن نور ورزشگاه احتمال دارد بازی در ساعت 17 عصر برگزار شود، اظهار داشت: چرا این اقدام انجام نشود. پرسپولیس با استقلال خوزستان چه تفاوتی دارد. بازی استقلال اهواز و استقلال خوزستان هفته قبل ساعت 17 برگزار شد و هیچ مشکلی به وجود نیامد. هوای اهواز هم هنوز آنقدر گرم نشده که نشود عصر در آن بازی کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا دعوتنامه را برای شرکت در مجمع فدراسیون دریافت کرده است، اظهار داشت: بله شب گذشته دعوتنامه را دریافت کردم. مجمع انتخاباتی قرار است روز 19 اردیبهشت برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)