پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با تکیه بر تیم کاملی که دارد، می تواند در تمامی جام های پیش رویش در سال جدید مدعی شماره یک باشد و نتایج خوبی را رقم بزند

بهنام طاهرزاده مهاجم سابق پرسپولیس در گفت وگو با برنا تاکید کرد: با اضافه شدن نیروهای جدید در چند بازی اخیر، پرسپولیس با ترکیبی خوب و حساب شده ای به میدان رفت و انتخابات خوب یحیی گل محمدی باعث شده همه بازیکنان حال حاضر پرسپولیس برای حضور در ترکیب انگیزه لازم را داشته باشند و تیم با کمترین مشکل و معضل حاشیه ای فقط و فقط تمرکزش روی مسائل فنی و فوتبالی باشد.

وی با مثبت ارزیابی کردن شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اضافه شدن عناصر تهاجمی خوبی مثل مهدی ترابی و شهریار مغانلو و پایان محرومیت عیسی آل کثیر، توان تهاجمی پرسپولیس نسبت به اوایل فصل بالاتر رفته است و دست یحیی گل محمدی بازتر از قبل است که این موضوع نویدبخش روزهای خوب و اتفاقاتی خوشایند برای پرسپولیس خواهد بود و پرسپولیس با تکیه بر تیم کاملی که دارد، می تواند در تمامی جام های پیش رویش در سال جدید مدعی شماره یک باشد و نتایج خوبی را رقم بزند.

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص این که پر مهره بودن نیمکت ذخیره تیم گل محمدی به نوعی کار او را برای چیدمان اصلی ترکیب تیمش سخت می کند، خاطرنشان کرد: شاید در نگاه اول این موضوع برای هر مربی دردسرساز باشد که بخواهد تیم پرمهره ای را ارنج کند اما من مطمئن هستم در این زمینه مشکلی برای کادرفنی پرسپولیس به وجود نخواهد آمد. پرسپولیس در دهه ۷۰ و در زمان مربیگری مرحوم استانکو نیز شرایطی مشابه با این روزهایش داشت. در آن دوره پرسپولیس علاوه بر ۱۳-۱۲ بازیکن ملی پوش داشت، ضمن این که نیمکت ما نفراتی مثل هاشمی نسب، ترابیان، کاویانپور و… داشت که در طول فصل نیز این نفرات به جمع ملی پوشان پیوستند. یحیی گل محمدی آن تیم را دیده و در آن تیم بازی کرده و با این شرایط کاملا آشنا است. گل محمدی می داند که چطور باید از تمامی نیروهایش در خدمت به تیم استفاده کند و به مسائل فنی آن اشراف داشته باشد. این موضوع کار مدیریت گل محمدی در مسائل فنی پرسپولیس را آسان تر کرده است. با اضافه شدن نیروهای جدید در چند بازی اخیر، پرسپولیس با ترکیبی خوب و حساب شده ای به میدان رفت و انتخابات خوب یحیی گل محمدی باعث شده همه بازیکنان حال حاضر پرسپولیس برای حضور در ترکیب انگیزه لازم را داشته باشند و تیم با کمترین مشکل و معضل حاشیه ای فقط و فقط تمرکزش روی مسائل فنی و فوتبالی باشد.

مهاجم سال های گذشته پرسپولیس در مورد فرصت سوزی های عناصر تهاجمی این تیم در این فصل تاکید کرد: تا قبل از اضافه شدن عیسی و جذب نفراتی مثل مغانلو و ترابی شرایط خاصی به خط حمله پرسپولیس حکمفرما بود و در نیم فصل اول فشار و انتقادات زیادی از مهاجمان می شد، موضعی که باعث ایجاد هجمه های زیادی روی پرسپولیسی ها شده بود. انتقاد رسانه ها، برخی کارشناسان و مسائلی که در فضای مجازی مطرح می شد، باعث ایجاد مشکلات روحی برای عناصر تهاجمی پرسپولیس شده بود و این فرکانس های فنی علاوه بر مهاجمان دیگر بازیکنان را نیز به دردسر انداخته بود اما فکر می کنم گلزنی ترابی و آل کثیر به نوعی واکسنی برای خروج این مشکل از کالبد پرسپولیس باشد و به زودی این مساله به طور کامل حل و فصل می شود و مهاجمان پرسپولیس دوباره تبدیل به مهاجمان گلزنی می شوند که می توانند از فرصت هایی که در هر بازی نصیب شان می شود، نهایت استفاده را ببرند.

طاهرزاده در آستانه سفر کاروان پرسپولیس به هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در خصوص آخرین وضعیت سرخ پوشان به خبرنگار برنا گفت: به نظر من پرسپولیس در مرحله اول کار سختی ندارد و می تواند با قدرت از گروه خود صعود کند. بازیکنان پرسپولیس نفرات باتجربه ای هستند که حالا دیگر خوب می دانند که چطور می توانند به فینال برسند. آنها از فصل قبل هوشیارتر شده اند و حتی می دانند باید مراقب کوچکترین رفتار خود در زمین باشند تا با محرومیت و مشکلی روبرو نشوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)