پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد یحیی گل‌محمدی با نتایج اخیر تیمش ثابت کرده می‌تواند جانشین مطمئنی برای برانکو ایوانکوویچ باشد.

بهنام طاهرزاده در گفت و گو با تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: بازی به گونه‌ای پیش می‌رفت که بوی مساوی می‌داد، اما پرسپولیس از معدود فرصت‌های خود پنالتی گرفت و پیروز شد. گل‌محمدی تیم را خیلی خوب جمع کرد و از آزمونی که داشت، سربلند بیرون آمد‌.

وی ادامه داد: گل‌محمدی ثابت کرد می‌تواند جایگزین شایسته‌ای برای برانکو ایوانکوویچ باشد و ما می‌توانیم روی مربیان بزرگی که داریم، سرمایه‌گذاری و حتی آنها را صادر کنیم. چرا مربیان خارجی بیاوریم که میلیاردها تومان بدهی روی دست ما بگذارند و آبروی ما را پیش فیفا ببرند؟ می‌توانیم یک‌سوم پولی را که می‌خواهیم به مربیانی چون کالدرون بدهیم، به گل‌محمدی پرداخت کنیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس قهرمانی شاگردان گل‌محمدی را قطعی دانست و گفت: چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر را به گل‌محمدی، بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم. خدا را شکر بازیکنان دیگر استرسی بابت قهرمانی ندارند و بدون هیچ اضطرابی به میدان می‌روند.

طاهرزاده درخصوص جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس خاطرنشان کرد: بیرانوند چهار قهرمانی با پرسپولیس به دست آورد و دِینش را به پرسپولیس ادا کرد. او در تیم ملی هم عملکرد درخشانی داشت و برای اثبات خودش در فوتبال دنیا، باید به اروپا و تیم‌های سطح اول جهان برود. پس از علی کریمی، بازیکنی از ایران به عنوان بهترین بازیکن آسیا نرسید و بیرانوند باید آن را برای ایران به ارمغان بیاورد.

وی درباره دروازه‌بان کروات پرسپولیس گفت: رادوشویچ در دیدارهای اخیر، واکنش‌های بسیار خوبی داشته و با توجه به اینکه رابطه خوبی با سایر بازیکنان پیدا کرده، می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای بیرانوند باشد. او رابطه خیلی خوبی با داود فنایی دارد و دروازه‌بانی مطمئن است. با این حال پرسپولیس باید دروازه‌بان شش‌دانگ دیگری هم بیاورد تا در این پُست به مشکل نخورد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد مربیگری کریم باقری در تیم ملی با پایان لیگ نوزدهم عنوان کرد: باقری در سال‌های اخیر نشان داد علاوه بر بازیگری، مربی عالی و بسیار بااخلاقی است و می‌توان از او به صورت همزمان در تیم ملی و پرسپولیس استفاده کرد. زمانی که تیم دچار حاشیه و درگیری بود، باقری با مدیریت خود توانست حاشیه‌ها را برطرف کند و نقش پُررنگی در قهرمانی‌های پرسپولیس دارد. این مربی نزد همه مردم محبوب است و در تیم ملی هم مثمرثمر خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)