پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس:من مطمئن هستم از بازی مقابل سپاهان نتیجه گیری تیم آغاز خواهد شد و از همین جا به هواداران می گویم که نگران پرسپولیس نباشند.

عل اکبر طاهری این روزها شدیدا در پی مذاکره برای جذب اسپانسر است. وی در خصوص بازی سرخپوشان مقابل استقلال خوزستان و همچنین شرایط این روزهای پرسپولیس ، به گفت و گو پرداخت که در زیر می خوانید:

 

*بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان را دیدید؟

بله این بازی را دیدم. فکر می کنم یکی از بزرگترین معضلاتی که برای پرسپولیس وجود داشت گرمای هوا بود. بازیکنان باید با دو حریف مبارزه می کردند. اولی تیم مقابل و دومی شرایط بد آب و هوایی اهواز که متاسفانه نتوانستند نتیجه مطلوبی را کسب کنند.

*گرفتن یک امتیاز در دو بازی آیا شرایط پرسپولیس را سخت نمی کند؟

به نظر من تیم از لحاظ بار فنی هیچ مشکلی ندارد. همان طور که در بازی اول و در دقایق پایانی بازی دوم را مشاهده کردید تیم خوب بازی می کند و فکر می کنم کمی زمان لازم است تا تیم به هماهنگی لازم برسد. مطمئن هستم اگر تیم جا بیفتد بازی به بازی بهتر می شود و بردهای پیاپی تیم هم آغاز می شود.

*اما عده ای از منتقدان اعتقاد دارند که تغییرات ترکیب پرسپولیس باعث نتیجه نگرفتن سرخپوشان شده است؟

فکر نمی کنم تغییرات ترکیب در عدم نتیجه گرفتن پرسپولیس تاثیر داشته باشد. البته من به عنوان سرپرست باشگاه نمی توانم در امور تیم دخالت کنم. اما مطمئن هستم پرسپولیس با وجود بازیکنان جوان و با انگیزه ای که دارد در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. چون همانطور که می بینید بازیکنان تیم خوب می دوند و در تمام دقایق بازی ها بازی قابل قبولی را نشان می دهند. 

*حالا پرسپولیس در سومین محک جدی خود باید به دیدار سپاهان برود.فکر می کنید چه نتیجه ای در پایان حاصل شود؟

من مطمئن هستم از بازی مقابل سپاهان نتیجه گیری تیم آغاز خواهد شد و از همین جا به هواداران می گویم که نگران پرسپولیس نباشند. پرسپولیس تیم جوانی است و استخوان بندی قوی ای دارد.مطمئنم با توجه به حضور یک مربی کاربلدی به اسم برانکو تیم به روزهای آرمانی خود باز خواهد گشت و درست خواهد شد.

*در نهایت تکلیف اسپانسر چه خواهد شد؟

ما در این چند روز با نماینده اسپانسر جلسات متعددی را برگزار کردیم و در حال حاضر صحبت های نهایی را هم امروز با باشگاه انجام دادیم و اسپانسر هم پیشنهادات خود را به ما ارائه کرده است و قرار شد تا در جلسه هیات مدیره و وزارت ورزش این پیشنهادات را ارائه دهیم تا در صورت تایید پیشنهادات قرارداد پرسپولیس با این اسپانسر منعقد گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)