پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:هواداران با حمایت خود از تیم پرسپولیس، دارایی های اصلی ما به شمار می آیند.

علی اکبر طاهری در مراسم روز هوادار اظهار داشت: ضمن سلام به هواداران پرسپولیس، لازم بود روزی را به افتخار این عزیزان نامگذاری کنیم.هواداران با حمایت خود از تیم پرسپولیس، دارایی های اصلی ما به شمار می آیند.

وی افزود: فکر می کنم نباید بحث عدم حضور افراد را به دلایل مادی ارتباط داد. کمک های افراد و هواداران را باید به دلایل قلبی و عوامل قلبی ارتباط داد. این هواداران همواره به کمک ما آمده اند. باید تشکر کنیم از عزیزانی که به نمایندگی از هوادران آمده اند. هدایتی هم به عنوان نماینده همین هواداران در این مراسم حضور داشته است.

طاهری در ارتباط با شایعات مربوط به اختلاف با هدایتی اذعان داشت: این قدر حاشیه در اطراف تیم هست که نباید درباره آن ها صحبت کرد. اختلاف من هم با هدایتی شایعه ای بیش نیست.

وی درباره بازی با تراکتورسازی و حواشی مطرح شده در این باره خاطرنشان کرد: تراکتورسازی مربی بسیار خوبی دارد. قطعا یکی از بازی های قشنگ لیگ خواهد بود. امیدوارم بازی قشنگی داشته باشیم که همه لذت ببرند. امیدوارم با بردی که به دست می آید دل هواداران شاد شود. قطعا در آن بازی هواداران ما هم در کنار هواداران تراکتور حضور دارند. نباید پیشاپیش از حواشی گفت. چون مطمئنا مسوولین تراکتورسازی امور امنیتی را انجام می دهند.

سرپرست پرسپولیس گفت: تبریزی ها بسیار باشعور و فهیم هستند و قطعا هواداران آن ها می آیند تا ما را تشویق کنند. ما هم می خواهیم با آن ها رقابت کنیم. شما دیدید که هواداران ما در روز آخر چگونه تا آخرین لحظه ما را تشویق کردند. به نظر من فضا دارد عوض می شود و این کار را پرسپولیس شروع کرد. امیدوارم باشگاه های دیگر نیز این کار را ادامه دهند.

وی درباره این که آیا برگزاری مسابقه با تراکتور در حضور تعداد اندکی تماشاگر مشکل ساز نیست، تصریح کرد: هر چقدر تعداد هواداران و مشوقین برگزار شود، جذابیت بازی بیشتر می شود. شما نگاه کنید چه تفاوتی بین یک بازی سالنی بدون تماشاگر با یک بازی پرتماشاگر در فضای آزاد وجود دارد. به هر حال نباید فراموش کنیم که ما هم در برخی مسابقات خود در تهران میهمانیم و مجبوریم رقابت های خود را در ورزشگاه تختی برگزار کنیم.

طاهری درباره بازی تیم ملی مقابل چین اذعان داشت: امیدوارم با برد پیش برویم تا دل هواداران شاد شود.

وی در ارتباط با رامین رضاییان و سروش رفیعی و شرایط این بازیکنان گفت: درباره رامین با تعاملی که برقرار شده و مدیریت خوب، مشکل حل شده است. از اول هم گفتم که وی بازیکن ما است و حالا هم در خدمت ما و برانکو خواهد بود. درباره سروش رفیعی هم فعلا این قدر حاشیه است که اصل را ول کرده اید.

طاهری در ارتباط با اسپانسر باشگاه در ادامه لیگ خاطرنشان کرد: در حال حاضر 3090 برای ما و ایرانیان یک برند شده است. عزیزان و هواداران ما دارند از این طریق به ما کمک می کنند. راه کمک آن ها همین سرشماره است. می دانید که سامانه 9090 برای تیم ملی است. این یک اعتماد عمومی برای مردم ایجاد می کند. ما تفاهمی با تایج داشته ایم؛ یک شرکت که زیر نظر همین اسپانسر است، برنامه های تبلیغاتی ما را اداره می کند.  باید اینجا از تاج تشکر کنم که خوب این مساله را مدیریت کند و ارتباط با همراه اول را مدیریت نماید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)