پرسپولیس نیوز : سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: افراد به دو دلیل در باشگاه پرسپولیس به دنبال پست و مقام هستند؛ یا می خواهند از این پست استفاده ببرند و یا به باشگاه استفاده برسانند،من جزو گروه دوم هستم.

علی اکبر طاهری در خصوص صحبت های اخیر نژادفلاح مبنی بر اینکه پروسه برکناری درخشان و مذاکره با برانکو و قطبی در زمان مدیریت قبلی صورت گرفته اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. ما همیشه جلسات هفتگی با اعضای هیات مدیره داشتیم که در این جلسه افراد فنی مانند زادمهر، کلانی و حتی کاشانی حضور داشتند.در زمانیکه من بودم  هیچ گاه به دنبال تغییر کادر فنی نبودیم.

وی افزود: در این جلسات نه تنها از طرف من بلکه از طرف هیچ کدام یک از اعضای هیات مدیره چه به صورت رسمی و چه غیررسمی بحث تغییر کادر فنی مطرح نشد و موضع همه ما حمایت از درخشان و کادرش بود. شما می توانید این موضوع را از سلیمی، مونسان، زادمهر، کلانی و کاشانی بپرسید.

سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در آن جلسات ما به نتیجه رسیدیم که بازیکنان بازی های خوبی را در لیگ انجام می دهند اما در گلزنی با کمی بدشانسی روبرو هستند. بنابراین بهترین کار حمایت از تیم و کادر فنی آن است. بنابراین انتظار دارم دوستان چنین اظهارنظرات نادرستی را انجام ندهند.

طاهری ادامه داد: با اینکه مشکلات باشگاه در زمان ما بیشتر از امروز بود اما با همه نداری و مشکلات تیم را به اردو برده و پول آن را از جایی دیگر تامین کردیم و در چنین شرایطی هم به تغییر کادر فنی حتی فکر هم نمی کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود شما با خادم و وزیر ورزش قهر کرده اید بیان داشت: من در پاسخ به این پرسش فقط باید بگویم اصولا افراد به دو دلیل در باشگاه پرسپولیس به دنبال پست و مقام هستند؛ یا می خواهند از این پست استفاده ببرند و یا به باشگاه استفاده برسانند که من جزو دسته دوم هستم. من دارای یکسری توانمندی ها و ویژگی ها هستم که وقتی دیدم آقایان نمی خواهند از آن استفاده کنند و من هم در آن مجموعه دیگر مفیدفایده نیستم تصمیم گرفتم از هیات مدیره استعفا کنم که دست آنها برای انتخاب های دیگر باز باشد.

طاهری افزود: هدف ما در باشگاه پرسپولیس حل مشکلات باشگاه و موفقیت تیم بود به همین دلیل وقتی لخویا را بردیم خیلی خوشحال شدم و بیشتر از این خوشحال بودم که هواداران شاد شدند. امیدوارم پرسپولیس در تاشکند با شکست دادن بنیادکار باز هم باعث شادی هواداران شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)