پرسپولیس نیوز :  سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر عرف و قانون و شرع را رعایت نکنند ناچارم یکسری مسایل را بازگو کنم که بهتر است آن روز نرسد.

علی اکبر طاهری  در واکنش به حکم امروز کمیته انضباطی اظهار داشت: به نظر من کمیته انضباطی کم لطفی کرد و با این کار انصاف را رعایت نکرد. آنها در حالی ما را محکوم کردند که حتی نظرمان را هم نخواستند به نظر شما این رویکرد درست و منطقی است؟ وقتی شما می خواهید یک فرد را محکوم کنید باید ابتدا به او حق دفاع بدهید نه اینکه به صورت غیابی جرایمی را در نظر بگیرید. من به  حسن زاده ارادت دارم ولی از کمیته انضباطی گلایه فراوانی دارم. آنها شرع، قانون و اخلاق را رعایت نکردند.

وی اضافه کرد: اگر ما را می خواستند و نظراتمان را می شنیدند شاید یک سری مسایل رو می شدو آسیب شناسی صورت می گرفت آقایان در هر مقطعی 10 میلیون و 20 میلیون و … برای باشگاه پرسپولیس در نظر می گیرند آن هم به صورت غیابی. آخر کجای ورزشگاه نظم و انضباطش دست ما بوده که حالا طرفداران مان بخواهند این چنین از تماشای بازی تیمشان محروم شوند. با چه مستنداتی این حکم را صادر کردند.گناه ما چیست؟ متاسفم که بگویم که وقتی این اتفاقات را می بینم یک چیزهایی به ذهنم خطور می کند.

طاهری در پاسخ به این سوال که چه مسایلی به ذهنش خطور کرده است، گفت: حالا بماند. اگر عرف و قانون و شرع را رعایت نکنند ناچارم یکسری مسایل را بازگو کنم که بهتر است آن روز نرسد. هوادار ما دارایی ماست که در روز وسط هفته و در سرما 80هزار نفر به استادیوم می آیند حالا با یک حکم باید جریمه شوند؟ این در حالی است که ما باید به این هوادار احترام بگذاریم نه اینکه تنبیه اش کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان داشت: با چه مستنداتی می خواهند ثابت کنند که اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتورسازی از سوی افراد منتسب به باشگاه بوده است؟ بنده حرفم این است که اگر از ما سوال می پرسیدند و به این نتیجه می رسیدند که فعل عمد در این ماجرا وجود داشته است، اتفاقا باید جریمه مان می کردند و کار خوبی هم می کردند اما اکنون که به صورت غیابی حکم صادر کرده اند داستان به گونه ای دیگر می شود و خیلی مسایل به ذهن ما می رسد. قطعا به این حکم اعتراض می کنیم هرچند در گذشته وقتی دروازه بان ما (ایمان صادقی) را محروم کردند و ما معترض شدیم و داور هم گفت اشتباه کرده آنقدر موضوع را کش دادند تا یک جلسه محرومیت سپری شد و بعد حکم را تغییر دادند.

طاهری در پاسخ به این سوال  ، که قرارداد برانکو ایوانکوویچ چه زمانی بسته می شود، اذعان داشت: بنده برای آنکه هواداران نگران نباشند صحبت از تفاهم کردم اما اینکه چه زمانی این قرارداد رسمی شود مشخص نیست. البته می خواهیم به هواداران مان با عقد این قرارداد عیدی بدهیم.

وی اضافه کرد: با برانکو درباره جزییات و برنامه های سال بعد نیز بحث های فراوانی کرده ایم اما صحیح نیست که بخواهم آنها را رسانه ای کنم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره صحبت های اخیر گودرزی وزیر ورزش مبنی بر اینکه هرگاه طاهری و  افشارزاده اعلام آمادگی کنند، حکم مدیرعاملی شان صادر خواهد شد، خاطرنشان کرد: از وزیر تشکر می کنم اما ما نباید معطل حکم و واژه باشیم. الان کارم را انجام می دهم و به نظر من خدمت کردن نیاز به حکم ندارد.

طاهری در پایان درباره مسایل مالی باشگاه و بدهی های آن به بازیکنان خارجی گفت: از صبح تا شب دنبال حل مشکلات اقتصادی باشگاه هستم و تمام وقتم را این موضوع گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)