پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلات مالیاتی بازیکنان و مربیان را برطرف خواهیم کرد.

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مربوط به تمدید قرارداد برانکو اظهار داشت: همانطور که می بینید ما یک هدف داریم و آن سربلندی تیم پرسپولیس و خوشحالی هواداران پرشور این تیم است و در این راه تمام زحمت خود را می کشیم که به این هدف دست پیدا کنیم. ما در این باره اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. این بحث زمان خاص خودش را می طلبد و باید با جلساتی که با سرمربی تیم پرسپولیس خواهیم داشت این موضوع را بررسی کنیم.

وی درباره بدهی مالیاتی برخی بازیکنان و مربیان که به عهده باشگاه می باشد گفت: به هرحال پرداخت مالیات یک تکلیف قانونی است. مالیات تعدادی از بازیکنان و مربیان انباشته شده و سال قبل است و به دنبال آن هستیم که این مشکلات را برطرف کنیم تا برای خروج آنها هیچ مشکلی پیش نیاید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مواضع ضد و نقیض  برخی از پیشکسوتان اظهار داشت: پیشکسوتان پرسپولیس همیشه حامی این تیم بودند که جا دارد من از آنها تشکر کنم و هدف آنها نیز سربلندی این تیم و خوشحالی هواداران است. برخی افراد به دنبال تخریب تیم هستند و خیرخواه ما و باشگاه نیستند. پیشکسوتان هوشیارتر عمل کنند. ما فقط به دنبال آرامش هستیم و هدفی که در پیش داریم را دنبال می کنیم.

طاهری در پایان تصریح کرد: از هوادارانی که در این مدت تیم را پرشور حمایت کردند تشکر می کنم و از آنها می خواهم تا آخر فصل تیم پرسپولیس را حمایت کنند چرا که بازیکنان با حمایت آنها پرشورتر و بانشاط تر در زمین حضور خواهند داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)