پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:برخی می خواهند مرا به چالش بکشند اما من سر سفره پدر و مادرم بزرگ شدم و جوابی برای عابدینی ندارم.

علی اکبر طاهری در رابطه با منتفی شدن حضور طهماسبی در پرسپولیس اظهار داشت: صحبتی در این باره ندارم چون عادت ندارم درباره شایعات و گمانه زنی رسانه ها حرف بزنم. هر زمان چیزی رسمی شد، از طریق سایت باشگاه و روابط عمومی اعلام می شود.

وی درباره جلسه ای که فردا قرار است در شهرداری تهران برای قرعه کشی 2 ورزشگاه جهت واگذاری به استقلال و پرسپولیس برگزار شود، عنوان کرد: همه چیز در این باره عنوان شده و نمی خواهم صحبت تکراری انجام دهم. فردا که جلسه برگزار شد، درباره ورزشگاهها صحبت خواهم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان این تیم تصریح کرد: چه کسی گفته بازیکنان ممنوع المصاحبه شده اند؟ بهتر است رسانه هایی که این خبرها را منتشر می کنند، ابتدا اطلاع کافی کسب کنند و سپس اخبار را منتشر کنند. در این باره باید با روابط عمومی باشگاه هماهنگی ها صورت بگیرد و بحث ممنوع المصاحبه شدن مطرح نیست.

طاهری در ادامه در واکنش به اظهارات عابدینی که اعلام کرده اعضای مجمع می توانستند نمایندگان باشگاه استقلال و پرسپولیس را به مجمع فدراسیون راه ندهند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد نظیر این آقا همینطور یک حرفی می زنند و رسانه ها نیز با آنها صحبت می کنند. به نظرم اگر رسانه ها به دنبال این افراد نروند، آنها حرفی برای گفتن نخواهند داشت. حس می کنم برخی می خواهند مرا به چالش بکشند اما من سر سفره پدر و مادرم بزرگ شدم و جوابی برای این آقا ندارم.

وی در پایان افزود: از صبح تا شب پیگیر کارهای باشگاه هستم و وقت این را ندارم که به هر شایعه و حرفی پاسخ بدهم. بهتر است بگذارید در آرامش کارمان را انجام دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)