پرسپولیس نیوز :  سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو در جلسه روز گذشته (جمعه) لیست بازیکنان مورد نیازش برای فصل جدید را ارائه کرد.

علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص جلسه دیروز (جمعه) با برانکو ایوانکوویچ و تعدادی از مسئولان باشگاه اظهار داشت: قبل از هر چیز لازم می‌دانم پیروزی قهرمانانه تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا را به مردم عزیز تبریک بگویم. با توجه به اینکه ما تا شروع لیگ فاصله زیادی نداریم و وقت‌مان نیز کافی نیست، پس از ورود برانکو به ایران از طریق رابط‌مان سریعاً نشستی را با او و آقایان عبدی و گرشاسبی ترتیب دادیم تا در خصوص برنامه‌هایی که قرار است برای تیم داشته باشیم صحبت کنیم.

وی افزود: در نشست دیروز به برانکو اعلام کردیم که ارکان باشگاه باید واقعی باشد و کمیته‌های فنی و انضباطی تشکیل شود و این خواسته ما به شدت مورد استقبال برانکو قرار گرفت. با توجه به اینکه شرایط خاصی برای ورود به لیگ برتر داریم بیشتر صحبت‌ها در همین زمینه‌ بود اما در خصوص برنامه‌های بلندمدت باشگاه نیز صحبت شد. در این مقطع به دنبال این هستیم که بازیکنان خوب لیگ برتری را از تیم‌های دیگر جذب کنیم اما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که سال‌های آینده از تیم‌های پایه خود بازیکنان با استعداد را به خدمت بگیریم. به همین دلیل باید برای تیم‌های پایه خود برنامه‌ریزی وسیعی داشته باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «چه برنامه‌ای برای تیم بزرگسالان دارد؟» گفت: همانطور که گفتم تمرکز اصلی ما روی تیم بزرگسالان است. قبل از هر چیز باید طوری به هواداران اطلاع‌رسانی کنیم که آنها دلشان شاد شود نه اینکه نسبت به‌ آینده تیم نا امید شوند. ما یک ماه و نیم دیگر باید در مسابقات لیگ شرکت کنیم، از این رو در جلسه دیروز از برانکو خواستیم لیست خرید و بازیکنانی که قرار است در تیم بمانند را به ما ارائه دهد و او نیز این کار را کرد. با توجه به اینکه حسین عبدی مربی با دانشی است و شناخت کاملی از تیم دارد، او در این زمینه مشورت‌های خوبی به برانکو داد. همچنین خود من نیز که در مقطعی با این تیم کار کرده‌ام، اطلاعاتی که داشتم را با برانکو در میان گذاشتم. امروز نیز جلساتی با برانکو خواهیم داشت تا انشاءالله هر چه زودتر برای جذب بازیکنانی که قرار است به خدمت بگیریم و نفراتی که قرار است به طور قطعی در تیم بمانند صحبت‌هایی را انجام دهیم.

طاهری در خصوص اینکه «آیا تمرینات پرسپولیس بر اساس برنامه‌های قبلی برانکو عصر امروز آغاز خواهد شد و اردوی خارجی این تیم برگزار می‌شود یا نه؟» تأکید کرد: امروز تمرینات تیم در زمان نزدیک به افطار آغاز می‌شود و در تلاش هستیم تا انشاءالله اردوی خارجی تیم را در زمانی که برانکو خواسته قطعی کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «برنامه مالی باشگاه در این مقطع حساس به چه شکل تأمین خواهد شد؟» گفت: در این زمینه هیئت مدیره تمهیدات لازم را اندیشیده است. در مقطع فعلی مشکلی از لحاظ مالی نداریم. برای آینده نیز حتما هیئت مدیره با جذب اسپانسر مشکلات مالی را حل خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)