پرسپولیس نیوز : علی اکبر طاهری امروز با حضور در دفتر وزیر ورزش با وی جلسه دو ساعته‌ای را برگزار کرد.
علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس دیدار خود با مسعود سلطانی فر را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: نشست بسیار خوب و مثبتی با وزیر ورزش و جوتنان داشتیم.در مورد نکات زیادی با او صحبت کردیم که مهم ترین آن بحث حضور پرسپولیس در چندین جام مختلف در فصل بعد است که باید همزمان در لیگ، جام حذفی، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. سال به سال رقابت ها سخت تر می شود و باید حضور خوب و مقتدرانه ای را داشته باشیم و تاکید جناب وزیر هم حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی است.من هم نکاتی را جهت تقویت تیم خدمت او گفتم و ان شاالله با حمایت گسترده هوادارانمان که در یکی دو سال اخیر بسیار عالی تیم را همراهی کرده اند قهرمانی آسیا دور از دسترس نخواهد بود تا دل تمامی ایرانیان و بیش از ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس را شاد کنیم.
طاهری بحث توسعه و تسهیل همکاری های باشگاه پرسپولیس با اپراتور همراه اول را از دیگر نکات مطرح شده در این جلسه عنوان کرد و افزود: همراه اول با بستری که به صورت نرم افزاری و سخت افزاری فراهم کرده است کمک های مردمی را جمع آوری میکند و از طریق اسپانسر در اختیار ما قرار می دهد و رابطه بسیار خوبی با این اپراتور داریم. امروز در خصوص نوع همکاری با همراه اول و توسعه آن با سلطانی فر صحبت کردیم. همراه اول یک شریک بسیار خوب برای ما است و مدیران ‌آن همکاری بسیار خوبی با ما دارند و قرار است این ارتباط توسعه بیشتری نیز پیدا کند.
سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص سامانه هواداری نیز گفت: این سامانه متعلق به خود باشگاه است و از همه عزیزان درخواست دارم در این سامانه بمانند و دائم باید تقویت شود تا اعضای آن بیشتر شوند. یکی از محورهای گفت‌وگوی امروز ما توسعه همین سامانه هواداری بود که امیدواریم به زودی انجام شود.
طاهری در خصوص درآمد باشگاه از طریق بلیت فروشی نیز گفت: متاسفانه در یکی دو سال اخیر علیرغم توافقات خوبی که با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داشتیم که من انتظار دارم پیکره هم به همین سرعت صحبت های آقای تاج را دنبال کنند که اگر این کار انجام شود درآمدهای ما بسیار بالا خواهد رفت و بخشی از هزینه های باشگاه پوشش داده خواهد شد. با سلطانی فر در خصوص ساماندهی این سامانه بلیت فروشی که شاید از طریق شرکت توسعه یا خود باشگاه باشد صحبت کردیم که تا چند روز آینده جمع بندی خواهد شد.
طاهری همچنین در خصوص مغفول شدن درآمد باشگاه پرسپولیس از تبلیغات محیطی گفت: سازمان لیگ خودش این تبلیغات محیطی را اداره می کند که اگر کمی تعاملش را با ما بیشتر کند سهم باشگاه نیز محفوظ خواهد ماند. همه این موارد را با جناب وزیر صحبت کردیم که امیدواریم برای فصل آینده تمام این مباحث اجرایی شود.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعات اخیر در برخی رسانه ها گفت: در جلسات قبلی که یکی دو هفته پیش با سلطانی فر داشتم ایشان خیلی موکد خواستار ادامه همکاری بنده با باشگاه شدند. خواسته من هم چیزی جز خواسته باشگاه پرسپولیس و حفظ شان آن نیست و هرچه این کار بهتر صورت بگیرد اقبال هواداران و دلشادی مردم بیشتر می شود. در ۲ سال اخیر هواداران حمایت همه جانبه ای از ما داشتند و من هم با تمام توان در خومت این تیم هستم. از هواداران می خواهیم که در بعضی اقدامات تعجیل نکنند و خدای نکرده به کسی بی احترامی نشود. تمام ارکانی که در وزارتخانه و هرجایی هستند قابل احترام هستند. شاید بعضی وقت ها اختلاف نظرهایی باشد اما این نباید زمینه ساز بی احترامی شود.
طاهری در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: همیشه رفتاری در شان هواداران پرسپولیس را داشته باشید. شان و مقام شما بسیار بالاست و همانطور که ۲ فصل پیش با وجود اینکه قهرمان نشدیم بهترین دلگرمی را به ما دادید به این رفتار و منش بزرگ خود ادامه دهید. ان شالله به زودی خبرهای خوبی را به شما خواهیم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)