پرسپولیس نیوز : سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس ادعا می‌ کند که جلسه فردای این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ یک جلسه معمولی است.

علی اکبر طاهری در این باره گفت: اینقدر همه چیز را بزرگ نکنید. هر مدیر حق دارد که با پرسنل و سرمربی تیمش جلسه بگذارد. این جلسه هم یک جلسه عادی است و نباید خیلی آن را بزرگ کرد. ممکن است ما هر روز بخواهیم با برانکو جلسه بگذاریم و فکر می‌کنم نباید هر روز درباره آن توضیح بدهیم.

او ادامه داد: به هر حال باید برنامه باشگاه مشخص شود ما می‌ خواهیم اردو برویم و برنامه تمرینات را هماهنگ کنیم و به همین دلیل نیاز داریم که با برانکو و سایر اعضای کادرفنی جلسه بگذاریم. فکر نمی‌ کنم این ماجرا آنقدر بزرگ باشد که رسانه ها به آن می‌ پردازند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات چه زمانی شروع می‌ شود هم گفت: به هر حال ما باید با نظر کادرفنی بازیکن جذب کنیم و مطمئنا کار خودمان را به خوبی انجام خواهیم داد.

طاهری در پایان در مورد شروع تمرینات پرسپولیس هم گفت: تمرینات حتما شروع می‌ شود. اول باید برنامه برانکو را بگیریم و بعد از آن تاریخ شروع تمرینات مشخص خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)