پرسپولیس نیوز : خبر تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ در حالی امروز با باشگاه پرسپولیس منتشر شد که هنوز فصل به پایان نرسیده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز، بر طبق قوانین قراردادها وقتی قابل ثبت هستند که در فصل نقل و انتقالات پیش و یا بین نیم فصل منعقد شده باشند. به همین منظور علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به سوالات پاسخ داد.

طاهری در گفتگو با خبر سیما اعلام کرد: قبل از این هم به هواداران گفته بودم تمدید قرارداد برانکو به عنوان عیدی به آنها انجام خواهد شد اما با توجه به برنامه های فشرده تیم در تعطیلات بعد از عید نتوانستیم این موضوع را دنبال کنیم و بالاخره یکی دو روز اخیر بحث ها را نهایی کردیم و امضای قرارداد با ایشان را انجام دادیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه چرا در محل امضای قرارداد برانکو هیچ خبرنگاری دعوت نشده بود گفت: قرار بود امضای قرارداد دیروز انجام شود اما با توجه به طولانی شدن جلسه دیروز من با بازیکنان در هتل المپیک این امر میسر نشد و امروز چون من عازم سفر به شهرستان بودم و سفرم کنسل شد به صورت از پیش تعیین نشده جلسه را برگزار کردیم و قرارداد بسته شد.

طاهری در پاسخ به اینکه چه ضمانتی بر ماندن برانکو در پرسپولیس در انتهای فصل و نرفتن او به تیم دیگری با امضای این قرارداد وجود دارد گفت: طبق قوانین موجود وقتی قراردادی منعقد می شود و طی مراحل قانونی ثبت می شود چه در مورد بازیکن باشد چه مربی، این قرارداد رسمی و معتبر است اما با این وجود ما این قرارداد را می بریم و ثبت می کنیم . آقای برانکو با امضا وتاییدی که درباره قرارداد خود انجام داده دیگر سرمربی ما است و با ثبت قرارداد که در سازمان لیگ خواهیم داشت رسما سرمربی ما خواهد بود و اجازه ندارد با تیم دیگری مذاکره کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)