پرسپولیس نیوز :  سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تمهیداتی در نظر گرفته‌ایم تا مکانی بتواند با شرایطی خاص در تمرینات حضور پیدا کند.

علی‌اکبر طاهری در حاشیه مراسم ختم مرحوم بهزادی در خصوص آخرین وضعیت سوشا مکانی گفت: ابتدا من به خانواده بهزادی تسلیت می‌‌گویم و همچنین به جامعه ورزش، فوتبال و بویژه هواداران پرسپولیس. در خصوص سوشا مکانی باید بگویم او مجرم نیست بلکه متهم است. آنچه بخش قضایی تعیین کند برای ما قابل احترام بوده و لازم‌الاجراست چون مراحل بررسی پرونده این دروازه‌بان در مرجع ذیصلاح در حال بررسی است و ما به آن احترام می‌گذاریم؛ از طرفی مباحث اخلاقی سرلوحه باشگاه پرسپولیس است.

وی ادامه داد: تا مراحل انجام شده و کار نهایی شود ما تمهیداتی را در نظر گرفته‌ایم تا مکانی بتواند با شرایطی خاص در تمرینات حضور پیدا کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد مبحث فساد در فوتبال اظهار داشت: در این خصوص صحبت‌های زیادی انجام شده حتی مواردی بود که من در مجمع فدراسیون فوتبال مطرح کردم و متهم هم شدم. یکسری بحث‌های قانونی وجود دارد که باید رعایت شود. ما باید به مباحث اخلاقی توجه ویژه‌ای کرده و هر کس در هر سمتی که هست با توجه به مسئولیتی که دارد از نفوذ مسائل غیراخلاقی و فساد در فوتبال باید جلوگیری کند تا وجهه این ورزش از بین نرود.

طاهری تصریح کرد: نمی‌توان گفت فساد در جای خاصی از فوتبال است؛ ممکن است در روابط بین مسئولان یک باشگاه و بازیکنان، تیم‌های پایه، بزرگسال و… مسائل خاصی اتفاق بیفتد. مهم این است که این مسائل به دست خود فوتبالی‌ها حل شود.

وی افزود: به عنوان مثال در بازی فینال جام شهدا من وقتی برخوردی را دیدم ناراحت شده و پشت دروازه نشستم و آنجا باز هم تاکید کردم که از فوتبال باید خود فوتبالی‌ها مراقبت کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص مسئله مالیات افشین قطبی گفت: این موضوع مربوط به خیلی وقت پیش است. یکی از دوستان من که روابط نزدیکی با برادر قطبی دارد این موضوع را مطرح و پیگیری کرده است. ما باید مستندات موجود در باشگاه را بررسی کنیم تا در این خصوص به نتیجه برسیم. اگر باشگاه باید مالیات قطبی را پرداخت کند قطعا تعهدات خود را انجام می‌دهد وگرنه خود وی باید این کار را انجام دهد.

طاهری در خصوص مسئله‌ای که در خصوص ساخت مستند 50 سالگی باشگاه پرسپولیس پیش آمده، گفت: هر جایی که از نام پرسپولیس استفاده می‌شود باید کسانی که قصد استفاده از آن را دارند این موضوع را در نظر بگیرند که باشگاه پرسپولیس دارای حق و صاحب امتیاز برند پرسپولیس است و باید تعامل اقتصادی با باشگاه برقرار شود.

وی در مورد بحث اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس  اظهار داشت: اسپانسرینگ یک همکاری مشترک است. در فاز اول اختصاص به همراه اول داشت و در فازهای بعدی شامل اپلیکیشن‌های کاربردی، فروش البسه و… است که توسعه پیدا کرده است. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شکایت ژوزه مانوئل از باشگاه پرسپولیس و حکمی که کمیته انضباطی فیفا در این زمینه صادر کرده گفت: حکم فیفا آمده و ما درخواست شرع حکم را داشتیم تا ببینیم با استناد به چه مسائلی این حکم صادر شده است، شاید بتوانیم بخشی رقم آن را کاهش دهیم.

طاهری در مورد اینکه آیا در این زمینه با وکیل ژوزه صحبتی داشته‌اید تاکید کرد: مگر شما وکیل ژوزه رامی‌شناسید؟ او وکیلی ندارد خودش شکایت کرده  و پیگیر کارهایش بوده است و از طریق مستنداتی که داشته حکم گرفته است. ما نیز پیگیر این پرونده هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)