پرسپولیس نیوز :  سرپرست باشگاه پرسپولیس از عملکرد این تیم در دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر ابراز رضایت کرد.

علی‌اکبر طاهری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: این شادی مردم نشان می‌دهد که ما خوب بودیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در نیمه اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و در نیمه دوم کمی عقب کشیدیم، اما در مجموع بازی خوبی را انجام دادیم. خدا را شکر هواداران از نتیجه راضی هستند و بازیکنان نیز از رضایت هواداران خوشحالند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه پاداشی برای این برد در نظر گرفته است، عنوان کرد: طبیعتاً ما برای هر بازی پاداش در نظر می‌گیریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص رایگان کردن تماشای بازی از طبقه دوم ورزشگاه آزادی در بازی‌های پرسپولیس و انتقاداتی که نسبت به این اقدام صورت گرفته است، گفت: ما برگزارکننده مسابقات نیستیم و مسئول آن سازمان لیگ است. تعامل می‌کنیم که هواداران به ورزشگاه بیایند. ما مبلغ را عهده‌دار می‌شویم تا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. باید این موضوع آسیب‌شناسی شود و باید شرایط و فضا به گونه‌ای باشد که هوادار بتواند در ورزشگاه حضور پیدا کند، البته هم باید حرفه‌ای‌گری رعایت شده و هم شرایطی مهیا شود که هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند.

طاهری در خصوص اینکه برخی از مدیران باشگاه‌های لیگ برتری خواهان این هستند که در 10 هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر مسئولیت تبلیغات دور زمین فوتبال را خودشان برعهده بگیرند، تاکید کرد: باشگاه‌ها باید خودشان برگزارکننده تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها باشند و اگر هم مشکلاتی دارند باید به آنها کمک شود تا در این زمینه توانمند شوند.

وی درباره اینکه هواداران خواهان تمدید قرارداد با برانکو هستند، گفت: صحبت‌هایی با برانکو در این خصوص کرده‌ایم و بحث‌هایی باقی مانده است که باید هنوز انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)