پرسپولیس نیوز :  سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از هواداران می خواهم در بازی مقابل تراکتورسازی،آزادی را پر کنند.

علی اکبر طاهری ،درباره حضورش در مراسم چهلم همایون بهزادی اظهار  داشت: به احترام خانواده همایون بهزادی در این مراسم حضور پیدا کردم و به آنها تسلیت گفتم ولی جلسه مهمی دارم که مجبور شدم زودتر مراسم را ترک کنم.

وی در مورد موضوعات بدهی باشگاه گفت: همانطور که دیدید ما برنامه خوبی برای این موضوع خواهیم داشت. بسیاری از پرونده های گذشته را در حال بررسی و پرداخت مطالبات شان هستیم.

علی اکبر طاهری درباره آن بازیکنی که دیروز گفته بود جریمه اش کرده و بدهی پارسالش را به خاطر تنبیه و جریمه پرداخت نکرده بیان داشت: آن بازیکن سوشا مکانی نیست. در چند سایت دیدم که نوشته اند سوشا مکانی،  بدهی پارسال سوشا را پرداخت کردیم و مشکلی ندارد. آن بازیکن که من گفتم مهرداد کفشگری است. بازیکن بااخلاق ولی به خاطر یکی، دو موضوع جریمه اش کرده بودیم و بدهی پارسالش را ندادیم و قرار است در این چند وقته بدهی این بازیکن و مطالباتش را پرداخت کنیم و مشکل این بازیکن را حل کنیم.

وی درباره اظهارات خود پیرامون پذیرایی از هواداران در بازی مقابل تراکتورسازی گفت: اینکه موضوع پذیرایی از هواداران را من مطرح کرده ام به خاطر احترام به هواداران پرسپولیس و کسانی که از راه های دور می آیند بود.ما برنامه ای گذاشته ایم که از هواداران پذیرایی شود.

طاهری افزود:درباره موضوع بلیت فروشی از هوادارانی که توانایی خرید بلیت را ندارند برایشان قسمتی از ورزشگاه را رایگان کردیم. ما می خواهیم یک رابطه دو طرفه و دوستانه خوب بین هواداران و باشگاه  ایجاد کنیم و تعامل داشته باشیم تا بتوانیم همانطور که هواداران ما را تنها نگذاشته اند جواب زحمات آنها را بدهیم.امیدوارم روز یکشنبه آینده آزادی پر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)