پرسپولیس نیوز :  سرپرست باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید هدفش پیروزی‌ها و موفقیت‌های مقطعی نیست و با یک بر‌نامه‌ریزی درست به دنبال موفقیت‌های پایدار است.

علی اکبر طاهری، پس از حضور در ورزشگاه درفشی‌فر درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال، اظها‌ر کرد: از این که بازیکنانم زحمت کشیدند و دل هو‌اد‌ا‌ران را شاد کردند خوشحالم.

او در پاسخ به این سوال که انتظار چنین بردی مقابل استقلال را داشت، گفت: در شرایطی کار می‌کنم که از صمیم قلب دوست دارم هو‌اد‌ا‌ران شاد شوند. از بازیکنانم انتظار ندارم،‌ اما از آنها می‌خواهم برای هو‌اد‌ا‌ران تلاش کنند و دل آنها را شاد کنند.

سرپرست پر‌سپولیس درباره قهرمانی این تیم نیز، تاکید کرد: باید با بر‌نامه‌ کار کنیم . موفقیت‌های مقطعی و در شرایط خاص کمکی به ما نمی‌کند و زود از دست می‌رود. با فراهم کردن زیر ساخت‌های مناسب و درست پیروزی‌هایمان ماندگار می‌شود و می‌توانیم نوسانات را کنترل کنیم.

طاهری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا توان پرداخت پاداش پیروزی‌های پر تعداد پر‌سپولیس را دارد، اظها‌ر کرد: اگر هو‌اد‌ا‌رانمان شاد باشند ما هر کاری را می‌کنیم.

او همچنین درباره عقد قرارداد با مهدی طارمی قبل از پایان فصل گفت: تقویت پر‌سپولیس جزو برنامه‌های ما است و این کار را انجام خواهیم داد.

سرپرست پر‌سپولیس همچنین متذکر شد: باید احترام هو‌اد‌ا‌ران تیم حریف را حفظ کنیم تا حرمت‌ها از بین نرود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)