پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: کنار گذاشتن برانکو و آوردن گل‌محمدی برای سرمربی‌گری پرسپولیس شایعه است و وقتی خودمان مربی داریم چرا باید یک مربی دیگر را بیاوریم؟!

علی‌اکبر طاهری  در خصوص جلسه فردایش با برانکو ایوانکوویچ گفت: این جلسه یک جلسه عادی است و قرار است ما کارهای همیشگی و طبق روال را انجام دهیم و درباره جذب نفرات،‌چگونگی تمرینات و برگزاری اردو صحبت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هدف ما شاد کردن دل هواداران است و اینکه نمی‌خواهیم زیاد صحبت کنیم به این دلیل است که شاید همین گزارش دادن‌ها باعث دلشوره در بین هواداران شود اما ما طبق معمول کارهای روزانه و عادی‌مان را انجام می‌دهیم و هیچ بحث خاصی نیست.

مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس و سرپرست این باشگاه درباره شایعه کنار گذاشتن برانکو ایوانکوویچ از سرمربی‌گری پرسپولیس و جایگزینی یحیی گل‌محمدی به جای او پس از تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این شایعات را چه کسی می‌سازد؟ خودتان می‌گویید شایعه و ما نباید وقتمان را برای شایعات هدر دهیم. هر کسی که این شایعات را می‌سازد خودش باید پاسخگو باشد و هواداران مطمئن باشند که هر اتفاقی بخواهد در پرسپولیس بیفتد آن را به صورت شفاف می‌گوییم.

وی افزود: من هیچ‌گاه دروغ نگفتم و دروغ هم نخواهم گفت. برانکو سرمربی ماست و با ما قرارداد دارد. هم برانکو و هم ما کار خودمان را بلد هستیم و چرا باید وقتی مربی داریم یک نفر دیگر بیاید و بخواهد سرمربی شود؟! همان طور که گفتم این شایعات فقط باعث تشویش اذهان هواداران می‌شود و شاید دل آن‌ها بشکند که شکاندن دل مردم گناه بزرگی است و من هم عهد کرده‌ام که دل هواداران پرسپولیس را شاد کنم.

طاهری درباره جلسه فردای او به همراه برانکو با نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: این جلسه طبق روال هماهنگ شده و قرار است برگزار شود مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد یا اینکه دکتر سجادی برنامه غیرقابل پیش بینی داشته باشد وگرنه این جلسه برگزار خواهد شد که یک مسئله طبیعی است. ما کارهای خودمان را انجام می‌دهیم و برگزاری این گونه ملاقات معمولا زیاد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)