پرسپولیس نیوز : طبقه دوم باشگاه پرسپولیس مجددا در اختیار اسپانسر این باشگاه قرار گرفته است.

 تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیدار مقابل تراکتورسازی با لباس‌هایی وارد زمین خواهد شد که نام برند تجاری متعلق به شرکت بهنام‌پیشروی کیش اسپانسر باشگاه پرسپولیس بر روی آن نقش خواهد بست.

*شرکت بهنام پیشروی کیش به عنوان اسپانسر پرسپولیس در آستانه عقد قرارداد با وزارت ورزش برای حمایت یک و نیم ساله خود از باشگاه پرسپولیس است اما همه چیز منوط به دو سه روز آینده است تا مشخص شود که این قرارداد به صورت قطعی امضا خواهد شد.

* یکی از موارد مورد بحث شرکت بهنام‌پیشروی کیش و وزارت ورزش حق انتخاب مدیرعامل است و مسئولان این شرکت به دنبال این هستند تا حق انتخاب مدیرعامل به آنها داده شود و این یکی از موضوعات اساسی است که باعث شده تا مذاکرات شرکت بهنام‌پیشروی کیش ادامه پیدا کند.

* در زمانی که حمیدرضا سیاسی باعنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد طبقه‌ای که در این باشگاه در اختیار اسپانسر باشگاه قرار داشت از آنها پس گرفته شد اما حالا دوباره طبقه دوم ساختمان باشگاه پرسپولیس در اختیار نمایندگان اسپانسر قرار گرفته است.

* در صورت دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به تعویق نیفتد کاروان تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد و سپس با اتوبوس از اهواز راهی مسجدسلیمان خواهند شد. همچنین پرسپولیس قرار است پنجشنبه شب اهواز را به مقصد تهران ترک کند.

* در صورتی که پرسپولیسی‌ها روز یکشنبه هفته آینده در ساعات اولیه روز تهران را به مقصد ریاض برای بازی مقابل النصر ترک کنند این تیم دو جلسه در عربستان تمرین خواهد کرد. به این صورت که عصر روز یکشنبه یک زمین تمرینی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار خواهد گرفت و سپس بازیکنان پرسپولیس تمرین اصلی خود را روز دوشنبه  در زمین اصلی تمرین خواهند کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)